Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   nieuwe moslimpartij in antwerpen MOSLIM genoemd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114051)

shaddy 27 oktober 2008 11:01

nieuwe moslimpartij in antwerpen MOSLIM genoemd

In antwerpen gaat patrik janssens donkere tijden tegemoet. Een militante moslimpartij gaat de stemmen afsnoepen van rood. Simpelweg omdat ze hoofddoeken wil voor al hun gelovige vrouwen. Antwerpen staan donkere tijden te wachten : religie en staat zullen spijtig genoeg niet langer nog gescheiden blijven. De steden zijn verloren door de islamisering hopelijk kan de rest van Belgie standhouden tegen de islamisering. Nu ja patrik janssen en zijn pamperpolitiek het komt als een boemerang terug in zijn gelaat. Immers er bestaan geen gematigde moslims alleen afvallige. Hopelijk zal de wreedaardigheid zoals halal en onderdrukking niet verder uitbreiden dan onze steden. het is duidelijk dat de islam niet toelaat te integreren ...hun doel is en blijft volgens de koran assimileren. De brave pocos doen dit dan ook zeer goed assimileren. Het is aan ons andersdenkende met gezond verstand om in te grijpen en een halt te zeggen aan islamisering. Denk aan uw dochters en uw nakomelingen : zich bedekken of anders mogen ze vrij worden geambeteerd. Laat belgie niet wegzakken in de wreedaardige poel van halal en sharia. Wij zijn beschaafde mensen en kelen en onderdrukken van vrouwen is niet langer meer voor ons. Trouwens elke religie onderdrukt ! De jihad houdt dan ook in veroveren en niet integreren.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...enverbod.dhtml

Bhairav 27 oktober 2008 11:02

Zij maken gebruik van onze democratie en de waarden/vrijheden die hier gelden.
Misschien toch maar voor bepaalde mensen afschaffen?

shaddy 27 oktober 2008 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3769920)
Zij maken gebruik van onze democratie en de waarden/vrijheden die hier gelden.
Misschien toch maar voor bepaalde mensen afschaffen?

onze democratie is duidelijk iedereen gelijk en beschaafd en humaan. De sharia en halal staan dwars op onze normen en waarden.

Den Duisteren Duikboot 27 oktober 2008 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3769923)
onze democratie is duidelijk iedereen gelijk en beschaafd en humaan. De sharia en halal staan dwars op onze normen en waarden.

Waar bepleiten de oprichters de invoering van de shariah?

shaddy 27 oktober 2008 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 3769924)
Waar bepleiten de oprichters de invoering van de shariah?

sharia = hoofddoek en halal :roll:

Het staat u vrij om hun partijstrategie op te vragen? ;-)

duveltje382 27 oktober 2008 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3769918)
In antwerpen gaat patrik janssens donkere tijden tegemoet. Een militante moslimpartij gaat de stemmen afsnoepen van rood. Simpelweg omdat ze hoofddoeken wil voor al hun gelovige vrouwen. Antwerpen staan donkere tijden te wachten : religie en staat zullen spijtig genoeg niet langer nog gescheiden blijven. De steden zijn verloren door de islamisering hopelijk kan de rest van Belgie standhouden tegen de islamisering. Nu ja patrik janssen en zijn pamperpolitiek het komt als een boemerang terug in zijn gelaat. Immers er bestaan geen gematigde moslims alleen afvallige. Hopelijk zal de wreedaardigheid zoals halal en onderdrukking niet verder uitbreiden dan onze steden. het is duidelijk dat de islam niet toelaat te integreren ...hun doel is en blijft volgens de koran assimileren. De brave pocos doen dit dan ook zeer goed assimileren. Het is aan ons andersdenkende met gezond verstand om in te grijpen en een halt te zeggen aan islamisering. Denk aan uw dochters en uw nakomelingen : zich bedekken of anders mogen ze vrij worden geambeteerd. Laat belgie niet wegzakken in de wreedaardige poel van halal en sharia. Wij zijn beschaafde mensen en kelen en onderdrukken van vrouwen is niet langer meer voor ons. Trouwens elke religie onderdrukt ! De jihad houdt dan ook in veroveren en niet integreren.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...enverbod.dhtml

Dat heb ik al 30 jaar geleden aangekondigd dat dit er zou aankomen(zie Nederland en hun Burgemeester);-)

Den Duisteren Duikboot 27 oktober 2008 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3769925)
sharia = hoofddoek :roll:

Voorzover ik dat kan beoordelen vragen de oprichters de opheffing van het fameuze hoofddoekenverbod. Dat is nog iets anders dan de invoering van een hoofddoekenplicht, laat staan van de shariah.

shaddy 27 oktober 2008 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3769928)
Dat heb ik al 30 jaar geleden aangekondigd dat dit er zou aankomen(zie Nederland en hun Burgemeester);-)

Ja maar in nederland zou die burgemeester zeer progressief zijn. Deze partij roept nu al om hoefddoeken.... intriest he. Tja ons pamperbeleid ...men oogst wat men zaait de pocos.

alice 27 oktober 2008 11:10

Benieuwd of er nu ook een cordon sanitaire komt!
Een partij die allerlei voordelen wil voor 'eigen volk 'werd toch als niet democratisch beschouwd?
En uitsluiting van anderen is toch discriminatie? Waar zit Jos Geysels nu of is men enkel streng voor eigen volk?
Want een moslimpartij zal uiteraard 'islamitische' waarden gaan verdedigen, uitsluiting van wie geen moslim is, opkomen voor belangen van eigen groep, is dat niet wat velen als probleem zien van het Vlaams belang?
Geloof me, ik weet nu al wie hier in Antwerpen mee bezig is, als die plannen doorgaan wordt dat de grootste partij!
Dan evalueren we naar een samenleving met twee snelheden, een voor moslims en anderen!
Want segregatie staat bij de Antwerpse moslims hoog in het vaandel!
Dit is te danken aan de Antwerpse politiek zelf, ze blijven blind voor wat er in hun aandachtswijken leeft en wie waarmee bezig is, benieuw hoelang A nog van iedereen zal zijn.

shaddy 27 oktober 2008 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 3769930)
Voorzover ik dat kan beoordelen vragen de oprichters de opheffing van het fameuze hoofddoekenverbod. Dat is nog iets anders dan de invoering van een hoofddoekenplicht, laat staan van de shariah.

Ja natuurlijk mijn beste poco ja natuurlijk ze zijn zeer progressief deze partij absoluut. :roll: ga nu maar wat verder dromen over je perfecte moslimwereld. :roll: ;-) En blijf zulke mooie uitspraken doen zodat de mensen met gezond verstand de ogen openen over de pocos. 8-)

duveltje382 27 oktober 2008 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3769934)
Ja maar in nederland zou die burgemeester zeer progressief zijn. Deze partij roept nu al om hoefddoeken.... intriest he. Tja ons pamperbeleid ...men oogst wat men zaait de pocos.

Idd erg spijtig hé :?

shaddy 27 oktober 2008 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 3769938)
Benieuwd of er nu ook een cordon sanitaire komt!
Een partij die allerlei voordelen wil voor 'eigen volk 'werd toch als niet democratisch beschouwd?
En uitsluiting van anderen is toch discriminatie? Waar zit Jos Geysels nu of is men enkel streng voor eigen volk?
Want een moslimpartij zal uiteraard 'islamitische' waarden gaan verdedigen, uitsluiting van wie geen moslim is, opkomen voor belangen van eigen groep, is dat niet wat velen als probleem zien van het Vlaams belang?
Geloof me, ik weet nu al wie hier in Antwerpen mee bezig is, als die plannen doorgaan wordt dat de grootste partij!
Dan evalueren we naar een samenleving met twee snelheden, een voor moslims en anderen!
Want segregatie staat bij de Antwerpse moslims hoog in het vaandel!
Dit is te danken aan de Antwerpse politiek zelf, ze blijven blind voor wat er in hun aandachtswijken leeft en wie waarmee bezig is, benieuw hoelang A nog van iedereen zal zijn.

Ik ken de gasten die ermee bezig zijn ook. Zelfs persoonlijk toen ik nog in de politiek zat. Die zijn helemaal niet progressief maar zeer assimilerend en eigen moslim eerst gericht. Uiteraard zal er geen cordon sanitair komen immers men heeft op het hoogste niveau angst dat er dan rellen zouden uitbreken. Nu al is men bezig om toegevingen te gaan doen zodat ze in een coalitie kunnen geraken. Dus we rukken op nar sharia hoofddoeken maar ook meer en meer halal. zeer wreedaardig en dit allemaal dankzij onze pocos. Over een antal jaren als men naar antwerpen wil kan men dus beter zijn vrouwen bedekken en moet men halal vreten. :roll:

shaddy 27 oktober 2008 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3769943)
Idd erg spijtig hé :?

We kunnen nog steeds met zen allen neen zeggen tegen de pocos ! Op de volgende verkiezingen dat ze eens heel goed schrikken.

Den Duisteren Duikboot 27 oktober 2008 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3769941)
Ja natuurlijk mijn beste poco ja natuurlijk ze zijn zeer progressief deze partij absoluut. :roll: ga nu maar wat verder dromen over je perfecte moslimwereld. :roll: ;-) En blijf zulke mooie uitspraken doen zodat de mensen met gezond verstand de ogen openen over de pocos. 8-)

De tegenargumenten zijn blijkbaar al vroeg op; dan maar weer de grabbelton met scheldwoorden aanspreken, niet?

Ik heb nergens beweerd dat deze partij 'progressief' zou zijn. Wat ze precies wil, zal nog moeten blijken als die partij met een duidelijk programma naar voren komt. Vooralsnog is er niets dat erop wijst dat men de shariah wil invoeren of hoofddoeken wil verplichten. Indien dat wel zo zou zijn, zal ik de eerste zijn om deze partij "met alle middelen" te bestrijden.

shaddy 27 oktober 2008 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 3769957)
De tegenargumenten zijn blijkbaar al vroeg op; dan maar weer de grabbelton met scheldwoorden aanspreken, niet?

Ik heb nergens beweerd dat deze partij 'progressief' zou zijn. Wat ze precies wil, zal nog moeten blijken als die partij met een duidelijk programma naar voren komt. Vooralsnog is er niets dat erop wijst dat men de shariah wil invoeren of hoofddoeken wil verplichten. Indien dat wel zo zou zijn, zal ik de eerste zijn om deze partij "met alle middelen" te bestrijden.

Natuurlijk zal u dat doen. Ik geloof u absoluut. Uw uitspraken bewijzen dit ook. Ik heb u echter nooit uitgescholden...dus graag uw excuses !

Bhairav 27 oktober 2008 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3769925)
sharia = hoofddoek en halal :roll:

Het staat u vrij om hun partijstrategie op te vragen? ;-)

Doe niet zo achterlijk. Dat die MOSLIM partij er komt is zelfs een toppunt van integratie. Sharia toestanden kunnen ze hier niet invoeren, en het gewoon toelaten van een kopvod, hoe bedekkend dan ook, is geen sharia. Verplichten, dat wel.

shaddy 27 oktober 2008 11:26

Ach zo is dit poco taal? Hoofddoeken invoeren en MOSLIM partij oprichten is dus integratie volgens uiteraard de moslims en hun pocos? 8-) Of eigenlijk toch alleen de pocos die dit denken???? ;-)

rikbe 27 oktober 2008 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3769934)

Ik heb op tv een kort interview met een Moslima gezien. Zij was ertegen omdat hij eigen volk niet eerst stelde.

rikbe 27 oktober 2008 11:27

Nu nog een Creationisten partij.

shaddy 27 oktober 2008 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikbe (Bericht 3769970)
Ik heb op tv een kort interview met een Moslima gezien. Zij was ertegen omdat hij eigen volk niet eerst stelde.

Inderdaad deze mens is progressief en eigenlijk afvallig dus volgens de echte moslims. Vergis u niet de opgerichte partij MOSLIM is dit niet ik ken de oprichters en die willen moslims eerst met alle hoofddoeken sharia en halal toestanden erop en eraan. Als MOSLIM een auto was zou het ene zijn met full option. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be