![]() |
KBC krijgt geld omdat de andere banken ook geld kregen
Ze hebben het naar eigen zeggen niet eens nodig omdat zij gezond zijn!
Hela, ik ben ook gezond, kan ik ook geld krijgen omdat zij dat ook kregen? |
Ballekes.
Er was iets grondig mis. CDO's en OOsteuropa. Wat u nu als belastingbetaler/aandeelhouder moet doen is eisen dat er daar een paar cowboy directeurs direct moeten vertrekken. Zonder ontslagvergoeding. |
Citaat:
De beleggers denken alleszins ook ballekes want het aandeel nam toch een duik. |
Laat ons stellen dat het "kapitaliseren" door de overheden van banken in gans de EU,ertoe leidt dat banken die daar totnogtoe geen gebruik van maakten daar nadelen begonnen van te ondervinden.......
Die "herkapitalisatierondes" mogen dus binnenkort best stoppen gezien zij anders geen reddingscampagnes meer zijn om de geldlijnen tussen de banken open te stampen of in ieder geval open te houden,maar een marktfaktor op zichzelf...waar dan "punten" mee te verdienen zijn,uitgegeven door die bespottelijke "rating-bureaus".....zelfs eventueel wat speculatietjes mee te verrichten zijn...Ik heb nog niet gehoord dat er speculanten en hedgefund-managers en zo geexecuteerd zijn,dus zitten die heerschappen ongetwijfeld alweer te broeden op een volgende "modernisering van de financiele instrumenten"... 8-) Dat kon nu ook weer niet de bedoeling van de overheden zijn :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat je het me even weten als je een manier gevonden hebt om die vrije keuze in de praktijk om te zetten?
|
Ik vind het echt vrij fucked up hoe zelfs gezondere banken overal in Europa staatssteun krijgen om de concurrentie aan te kunnen met de reeds geholpen ongezondere.
|
'I believe that banking institutions are more dangerous to our liberties than standing armies. If the American people ever allow private banks to control the issue of their currency, first by inflation, then by deflation, the banks and corporations that will grow up around the banks will deprive the people of all property until their children wake-up homeless on the continent their fathers conquered.'
Thomas Jefferson 1802 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor mezelf? Ik streef niet naar iets voor mezelf. Ik streef naar iets voor iedereen van goede wil. Het begint bij kennisgeving. Het wordt breder en breder. Totdat het niet meer te stoppen valt. En dan wordt er een volgende stapje gezet in het altijd aanwezige proces van verandering. Eén ter correctie van het verleden! Eén ter verbetering van de toekomst! *Bloemetjes* *Rozegeur* *Maneschijn* Dat is toch waar die mens van goede wil naar streeft? De meeste mensen zijn van goede wil hoor! Je moet het alleen voorzichtig uitpakken blaadje voor blaadje. |
Niets dus. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die van u ook ze Erw, wat voor een onozele topic is dit nu weer.
Ik wil trouwens weten voor welke partij ge stemt. Ge lijkt mij véel te liberaal voor ne veebee'er te zijn. Nochtans, uw avatar. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be