![]() |
McCain wil helemaal geen president worden:
Gezien het grote aantal blunders die hij heeft begaan, waarschijnlijk met opzet, denk ik dat hij het gezond maken van de Amerikaanse economie graag aan een ander overlaat.
Op Obama rust dan de zware taak om de VS weer op de rails te krijgen. |
En over zijn maatje Palin:
Palin is al bezig met haar eigen toekomst! „Zij is een symbool van de vulgarisering van de politiek”, schreef Peggy Noonan, een voormalige medewerker van Ronald Reagan, onlangs in de Wall Street Journal. In het campagneteam bestaat geen vertrouwensrelatie met Palin meer. „Ze werkt voor haar eigen toekomst en ziet zichzelf als de nieuwe leider van de partij”, aldus een campagnemedewerker. http://www.nrc.nl/buitenland/article...eigen_toekomst |
Volstrekt juist. Ik had dit al eerder opgemaakt uit de berichten in de VS media.
Na ja, laat maar gaan, vuil water stroomt mijn huis voorbij, zegt een spreekwoord. |
Citaat:
Er zijn daar nu al een soort van flying docters daar, die mensen die niet of onvolledig zijn verzekerd gratis helpen. En denk nou niet dat dat allemaal zielige afro-amerinanen zijn, nee ook rednecks met een Jeep Cherokee onder hun kont. |
Citaat:
Hier is de goede http://www.nrc.nl/buitenland/article...eigen_toekomst |
Citaat:
Het is in elk geval een mogelijkheid dat er opzet in het spel zit. Laat een democraat maar de zo noodzakelijke maar onpopulaire maatregelen nemen. Na 4 jaar, als de boel opgekuist is, kiest men toch terug voor een republican prez als afstraffing. http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=72 |
Toevallig was ik een paar dagen terug nog met iemand aan't praten hoe ik vond dat men McCain maar in de race geplaatst heeft om zeker te zijn dat Obama zou winne. Allé, zo komt het toch bij mij over.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmmm.....
Als Obama slaagt, al het Obama II worden. Als Obama faalt, moet Palin zelf in de miserie stappen. moeilijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vroeg me al af wanneer de complottheoriën van start gaan,ik wou niet de eerste zijn.
Terwijl de Obamakamp fijn uitlegt hoe ze de Amerikaanse inwoners gaan helpen,zijn de Republikeinen mopjes en beschuldigingen aan het maken over hun tegenstander.Mcain neemt als kandidaat vice-president een vrouw die niet echt is geschikt voor die job en beiden spreken op elke gelegenheid elkaar tegen.Dat waren nooit echt faire verkiezingen,Obama was allang de winnaar. Eens Mcain verloor zag je een totaal ander man. Amper zijn nederlaag(wat een harde klap moet zijn) voorbij en hij wenst zijn tegenstander geluk op een fenomable manier en eist samen te werken aan de toekomst van Amerika. |
ik geloof niet dat Palin ooit president zal worden... Amerika kan toch niet zo stom zijn dat ze daarop gaan stemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moeilijke sudoku voor O'bama ! |
Ik heb toch respect voor McCain als mens...
Het is ronduit zielig dat de Republikeinse Partij van de Verenigde Staten,waar menige reus uit voorgekomen is,deze keer een "old warrior" in de ring moest laten staan.Een 72-jarige die in de voorverkiezingsprocessen blijkbaar al beter was dan al die andere,jongere presidentskandidaten,dat zegt ons alles wat we moeten weten over die "jongere" republikeinen,Zelfs Sarah blonk er blijkbaar al tussenuit vanuit het verre Alaska.. Trouwe soldaat McCain heeft geprobeerd....en verloren.... |
Citaat:
Republikeinen waren zelfs ooit zelf de linksen (burgeroorlog). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be