![]() |
Stemwijzer USA
http://usa.eenvandaag.nl/index.php?id=stemwijzer
Interessante stemwijzer voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Mijn resultaat: Resultaat U heeft op grond van de antwoorden 72% overeenkomst met ![]() Barack Obama |
Resultaat
U heeft op grond van de antwoorden 72% overeenkomst met ![]() John McCain Zoals gehoopt en verwacht |
1 Bijlage(n)
Resultaat
U heeft op grond van de antwoorden 92% overeenkomst met Barack Obama No further comment 8-) |
Resultaat
U heeft op grond van de antwoorden 97% overeenkomst met ![]() Barack Obama 8O |
53%-47% in het voordeel van McCain.
|
Resultaat
U heeft op grond van de antwoorden 89% overeenkomst met ![]() Barack Obama |
U heeft op grond van de antwoorden 54% overeenkomst met
Barack Obama Ik ben natuurlijk voorstander van geen van beiden, maar Obama's economische standpunten liggen dichter bij mij als die van McCain (al zegt dat überhaupt niets, aangezien mijn ideale economie er nog steeds radicaal anders uitziet als die van Obama). Jammer trouwens dat het overgrote deel van de vragen over socio-economische kwesties ging. Ik vermoed dat McCain nog een redelijke score haalde owv dit standpunt, waar ik een groot gewicht aan verleend heb: "B. We hebben hier 2 miljoen mensen die misdrijven hebben gepleegd. Die moeten opgespoord en uitgewezen worden. Wat te doen met de andere illegalen, moeten we bepalen zodra de toestroom van nieuwe illegalen is stopgezet. De grenzen moeten beter worden bewaakt." |
![]() 97% |
94% Obama
Wel totaal waardeloze test naar mijn mening |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
U heeft op grond van de antwoorden 95% overeenkomst met
|
Resultaat
U heeft op grond van de antwoorden 65% overeenkomst met ![]() Barack Obama |
Citaat:
|
Citaat:
Maar volledig uit een context gerukt. |
Waardeloze test voor een stel waardeloze kandidaten.
Maar ja het had nog slechter gekund genre: Wil je zwarte man (Barack) of een vrouw in het witte huis? |
Citaat:
|
OMG serieus??!!??
Resultaat U heeft op grond van de antwoorden 55% overeenkomst met ![]() En ik moet die kerel helemaal niet, in mijn ogen is het een grote cowboy, net als bush en z'n papaatje |
U heeft op grond van de antwoorden 74% overeenkomst met Barack Obama.
|
61% met Obama
|
92% Obama
Hoewel het nogal lastig was om tussen slecht en slechter te kiezen. Te rechts en te industrie-gericht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be