Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   aBBa zet Lien aan de deur ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11411)

§tijn 2 april 2004 18:42

De arrogantie en grootheidswaanzin van Lien stijgt ten top. Zij denkt dat ze razend populair is (arm schaap), bovendien blijft ze maar zeggen dat Patriot lid is van aBBa terwijl hij dat in alle staten ontkent. De opeenstapeling van haar arrogantie e.d. heeft de voltallige Raad Van Bestuur besloten om Lien uit aBBa te sluiten. Ze verliest daardoor haar lidmaatschap en rechten op naam én logo. Dat ze maar een éénmanspartij sticht of dergelijke, maar voor komedie is er in aBBa geen plaats. aBBa wil waardevol behandeld worden, en met Lien kan dat niet! Ikzelf, als ondervoorzitter zal de rol als coördinator op mij nemen om de partij op een goed spoor te brengen en zo een winst te maken bij de volgende verkiezingen. Bij deze distantieer aBBa zich van Lien en haar fransdolle uitspraken en daden.

hoogachtend,
aBBa coördinator

Spetsnaz 2 april 2004 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door §tijn
De arrogantie en grootheidswaanzin van Lien stijgt ten top. Zij denkt dat ze razend populair is (arm schaap), bovendien blijft ze maar zeggen dat Patriot lid is van aBBa terwijl hij dat in alle staten ontkent. De opeenstapeling van haar arrogantie e.d. heeft de voltallige Raad Van Bestuur besloten om Lien uit aBBa te sluiten. Ze verliest daardoor haar lidmaatschap en rechten op naam én logo. Dat ze maar een éénmanspartij sticht of dergelijke, maar voor komedie is er in aBBa geen plaats. aBBa wil waardevol behandeld worden, en met Lien kan dat niet! Ikzelf, als ondervoorzitter zal de rol als coördinator op mij nemen om de partij op een goed spoor te brengen en zo een winst te maken bij de volgende verkiezingen. Bij deze distantieer aBBa zich van Lien en haar fransdolle uitspraken en daden.

hoogachtend,
aBBa coördinator

verstandige beslissing
betekent dit nu de definitieve verdwijning van Lien ?

§tijn 2 april 2004 18:45

Ik hoop het!

dejohan 2 april 2004 18:45

Hu?
Abba? Lien?
Is't een hete?

Vlaamse Leeuw 2 april 2004 18:45

Zelf vind ik dit ook een verstandige beslissing van ABBA.

Patriot! 2 april 2004 18:47

Mag ik eens een theorie lanceren?

Gebaseerd op het schabouwelijke Frans, de erbarmelijke Nederlandse spelling en het weigeren goed gebruik te maken van leestekens:

Lien : PDR :?:

Brabo 2 april 2004 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Lien : PDR

:D :D

Schitterende theorie, en hij zou nog kunnen kloppen ook. :wink:

Over de topic zelf: die vind ik ook best grappig hoor.

Spetsnaz 2 april 2004 18:54

Citaat:

hoogachtend,
aBBa coördinator

Raad van Bestuur = gij ?
aBBa-leden = gij?

van 1 tweemanspartij naar 2 éénmanspartijen

§tijn 2 april 2004 18:57

Paragirl, Twink,...

Patriot! 2 april 2004 18:58

Citaat:

,...

:?:

Brabo 2 april 2004 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Raad van Bestuur = gij ?
aBBa-leden = gij?

Ik heb nog een mogelijke vergelijking die het allemaal een stuk origineler maakt: Stijn=Lien. Indien dat klopt hebben we een wereldprimeur: de eerste halvemanspartij ter wereld!
Is dat geen goeie publiciteit voor politics? :wink:

§tijn 2 april 2004 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Raad van Bestuur = gij ?
aBBa-leden = gij?

Ik heb nog een mogelijke vergelijking die het allemaal een stuk origineler maakt: Stijn=Lien. Indien dat klopt hebben we een wereldprimeur: de eerste halvemanspartij ter wereld!

Yeah, wright 8O

Patriot! 2 april 2004 19:03

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brabo

Yeah, wright 8O

Kan kloppen, Brabo :wink:

§tijn 2 april 2004 19:04

Ik heb dan ook ge-MSNd naar mijn eigen zeker ?!

Patriot! 2 april 2004 19:06

Citaat:

lien heeft geen msn

Spetsnaz 2 april 2004 19:06

Citaat:

ik dacht dat lien geen msn had ??

§tijn 2 april 2004 19:08

Jawel, als ex-partijgenoot heb ik dat wel...

Patriot! 2 april 2004 19:09

Citaat:

Jawel, als ex-partijgenoot heb ik dat wel...

duidelijk :lol:

§tijn 2 april 2004 19:11

Echt waar !

Spetsnaz 2 april 2004 19:12

Lien, ge zijt nog erger dan ik dacht :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be