Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   lengte (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11412)

Verhofstadthater 2 april 2004 20:09

Daar het forum uiteraard weer een mannelijke bedoening is (hoe rijm je dat met progressiviteit) ben ik er voor om een minimumlengte op de penis door te voeren. Onderzoeken wezen immers uit dat een grote penis invloed heeft op de hersencellen in positieve zin. Al wie dus gezegend is met een erectie onder de achttien cm moet in naam van de democratie dit edele parlement verlaten.

Ewel wa zegde?

den broeder 2 april 2004 20:34

Voor. (Sorry Knut)

The Paulus Experience 2 april 2004 21:03

voor !

(steek je nu dat pistool weg? 8O )

FMisplon 2 april 2004 23:55

Jullie denken toch niet dat zo'n zever topics indruk maken? We kennen uw anti-forumdemocratie-standpunt nu al. Er komt dit weekend een compromisvoorstel van onzentwege rekening houdend met de verschillende - serieuse - voorstellen die er kwamen. U kan dan beslissen om tegendraads te blijven doen en voort te proberen om op de manier waarop je nu bezig bent het boeltje te boycotten maar dan zal er snel ingegrepen worden van onzentwege, u kan er dan ook actief aan meewerken, of u kan de forumdemocratie-fora gewoon mijden.

The Paulus Experience 3 april 2004 00:02

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=12655

Als er nu nog iemand op reageert zou't tof zijn.

Verhofstadthater 3 april 2004 10:19

Geen wonder dat die vent zich forumgod noemt. :roll:

den broeder 3 april 2004 10:47

Lol, een democratische dictatuur ! "u wordt verplicht mee te werken aan de democratie of u wordt geëxecuteerd ! :lol: :lol: :lol: :lol:

Verhofstadthater 3 april 2004 10:56

:cry: :cry: Binnen enkele jaren zal VIVA nog zeggen: wir haben es nicht gewusst. :cry: :cry:

Patriot! 3 april 2004 11:56

Wat is het adres van Vlaanderen Aktueel?

Dies 3 april 2004 12:02

- Er staat nergens dat u niet tegen (forum)democratie mag zijn, enkel dat u met dit soort topics niet echt scoort. Meer zelfs, met dit soort topics maakt u zichzelf, en uw standpunten met u, nogal belachelijk.
- Bovendien zijn de forumadministrators, die zich zo verheven boven het volk forumgod durven te noemen, nog steeds de eigenaars van dit forum en tot nader orde staat het de eigenaar van een goed nog steeds vrij te beschikken en te handelen met dat goed zoals het hem goed acht.

den broeder 3 april 2004 12:03

http://www.vlaanderen-actueel.be

Patriot! 3 april 2004 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den broeder

Bedankt.

Verhofstadthater 3 april 2004 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
- Er staat nergens dat u niet tegen (forum)democratie mag zijn, enkel dat u met dit soort topics niet echt scoort. Meer zelfs, met dit soort topics maakt u zichzelf, en uw standpunten met u, nogal belachelijk.
- Bovendien zijn de forumadministrators, die zich zo verheven boven het volk forumgod durven te noemen, nog steeds de eigenaars van dit forum en tot nader orde staat het de eigenaar van een goed nog steeds vrij te beschikken en te handelen met dat goed zoals het hem goed acht.

Saaineus.

den broeder 3 april 2004 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies

Saaineus.

Korte p**is zeker ? 8)

§tijn 3 april 2004 18:10

Waw, ik ben ook al berucht op Vl. Actueel:

discussie Vl. Actueel forum
Citaat:

Alleszins rustiger dan ginder... euhm er is hier toch geen parlement ofzo.

Nee, en Lien en Stijn zitten hier ook niet, denk ik toch.

denkt ge?

Ik heb toch nog geen harde roep om forumverkiezingen gehoord (buiten van Paulus).

Aanpassing: Hier zit wel degelijk een genaamde "stijn", maar die is niet erg actief.

misschien staat zijn account op inactief

O gruwel

8O

The Paulus Experience 3 april 2004 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door §tijn
Waw, ik ben ook al berucht op Vl. Actueel:

discussie Vl. Actueel forum
Citaat:

Alleszins rustiger dan ginder... euhm er is hier toch geen parlement ofzo.

Nee, en Lien en Stijn zitten hier ook niet, denk ik toch.

denkt ge?

Ik heb toch nog geen harde roep om forumverkiezingen gehoord (buiten van Paulus).

Aanpassing: Hier zit wel degelijk een genaamde "stijn", maar die is niet erg actief.

misschien staat zijn account op inactief

O gruwel

8O

niet alleen daar.

op belgische Politiek kenne ze je ook al.

Sufragette 4 april 2004 13:06

Ik heb maar op 'ja' gestemd (minimumlengte).. Als ik jullie op die manier in de waan kan laten dat het jullie wat extra oplevert.. Of misschien is de penis wel echt het verlengde van jullie verstand.. :-)

BTW, als tegenprestatie; geen poll over minimumcup voor borsten (bij de vrouwen he..)?

Xnorf 4 april 2004 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Ik heb maar op 'ja' gestemd (minimumlengte).. Als ik jullie op die manier in de waan kan laten dat het jullie wat extra oplevert.. Of misschien is de penis wel echt het verlengde van jullie verstand.. :-)

BTW, als tegenprestatie; geen poll over minimumcup voor borsten (bij de vrouwen he..)?

bang dat je uit de boot valt :?: :lol:

Sufragette 4 april 2004 17:07

Hoezo uit de boot vallen? Ik heb helemaal geen penis.. :lol:

Xnorf 4 april 2004 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Hoezo uit de boot vallen? Ik heb helemaal geen penis.. :lol:

Ik doelde op die poll over cupmaat 8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be