![]() |
Bewijzen dat Georgië oorlogsmisdaden beging
Shaakashvili, een brutale oorlogsaanstoker, ontkent de bewijzen die zich opstapelen tegen Georgische troepen, die nu verdacht worden van oorlogsmisdaden:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Trouwens C2C, er bestaan ook mensen die niet door een ideologische bril naar mensenrechten kijken of ten minste pogen te kijken. Vandaar dit uit hetzelfde artikel van de BBC Citaat:
|
Uiteraard is Georgië verantwoordelijk voor de misdaden die werden begaan tegen de Zuid-Ossetiërs. Tzou me trouwens niet verbazen als de westerse landen de Georgische president aangespoord hebben tot conflict tegen Rusland (dat was nogal te merken aan de gewoonweg idiote uitspraken van Condoleezza Rice). De Zuid-Ossetiërs zagen geen graten in een, zeg maar Anschluss bij Georgië, en Rusland heeft die belangen verdedigd. Sjaaksjivilli is een moordenaar en een pion van het Westerse Imperialisme dat blijkbaar weer op zoek is naar een tweede Koude Oorlog met Rusland. Het is schandalig hoe de president van Georgië ermee wegkwam in de mainstream media.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet wel dat de Russen tijdens die oorlog veel properder 'handelden' dan de Georgiers... Russen staan immers bekend voor de 'menselijkheid' waarmee ze bepaalde problemen oplossen (U zult U waarschijnlijk nog wel herinneren hoe de Russen de gijzelingen oplosten in die school en in de opera… Echt grondig...)... |
Citaat:
Ten tweede. De gijzelingen werden natuurlijk niet op de beste manier opgelost, maar het valt me op dat iedereen hier in het westen daar kritiek op geeft en waarschijnlijk denkt iedereen hier dat die de gijzeling veel beter kon oplossen dan de Russen. Ik zou U in de plaats van Russen willen zien en wat U dan ervan zou bakken. Het lijkt me helemaal geen makkelijke kwestie. Achteraf kun je ook altijd commentaar over geven. |
Citaat:
Jij bent en blijft een onvervalste en onvoorwaardelijke vriend en steun voor Rusland, het land met het ruwste Kapitalisme ter wereld als economisch systeem. Begrijpe wie begrijpen kan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat ik een oorlogsmisdadiger aanklaag, steun ik plots de tegenpartij. Hoe bizar! Het punt is dat ik vind dat mensenrechten moeten gerespecteerd worden onder álle omstandigheden, en zonder voorwaarden. Voor u moeten mensenrechten enkel gerespecteerd worden wanneer ze u uitkomen. En wanneer een oorlogsmisdadiger grove mensenrechtenschendingen begaat, dan kijkt gij dat graag door de vingers wanneer blijkt dat die misdadiger aan uw kant staat. Inderdaad, begrijpe wie begrijpen kan. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet alles omdraaien. Het gaat precies om het feit dat je dat NIET doet onder alle omstandigheden. Ik lees nooit enige berichten van je over de vernietigingskampen in Noord-Korea, of de massale vuurpelotons in China, of nog over de misdaden tegen de menselijkheid in Tsjetsjenië. Alleen maar omdat jij nooit posities neemt tegen kommunistische landen, en verwonderlijk genoeg, ook niet tegen ex-communistische landen, al zijn deze de ruwste kapitalisten ter wereld geworden. |
Citaat:
|
Citaat:
En wat wa dan voor jou gepast geweest als je eigen soldaten die op vredesmissie zijn beschoten en gedood worden door de Georgische strijdkrachten ? |
Citaat:
|
Niets te beleven in Oost Congo Chipie?
|
Citaat:
iro▪nieLees nu mijn handteken eens opnieuw... :-D ;-) |
Citaat:
Ik stel me wel vragen bij uw 'moraal', die eruit lijkt te bestaan dat als iemand anders iets slechts doet, mij dat het recht geeft hetzelfde te doen. Zo ben ik althans niet opgevoed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be