![]() |
Marokkaanse overheid hindert integratie Marokkanen in Nederland
Citaat:
Het lijkt me evident dat de pogingen van Marokko om in Europa (en wellicht ook elders) een soort van satelietstaatjes onderhorig aan Marokko, te stichten alsmede door middel van dit soort acties aan de soevereiniteit van andere landen te knabbelen, gestopt dienen te worden. Mede omdat dit een geslaagde integratie van Marokkanen alhier meer dan in de weg blijkt te staan. Het feit dat Marokko een totalitaire religie als breekijzer hiervoor wil gebruiken, maakt de zaak er ook al niet beter op. |
In de antwerpse scholen regeren de imams en de islamleraars volop. De islamisering kunnen we pas stoppen als de pocos worden tegengehouden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dubbele draad ;loopt al ergens deze discussie!
|
Citaat:
Ik neem aan dat de moderatie de draden zal samenvoegen, danwel één ervan sluiten of verplaatsen. Mijn verontschuldigingen aan de moderatie voor het ongemak. |
wadist ? Eieren of joeng ?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer voldoende mensen in het stemhokje hun verstand zullen gebruiken omdat ze beginnen te beseffen wat er aan de hand is en aan wie en wat we dat te danken hebben zou dat wel eens rap kunnen veranderen, inderdaad. Alle profiteurs, valse-"asielzoekers", grote en kleine criminelen, lieden die in geen jaren een poot hebben uitgestoken tenzij om te ontvangen enz weer buiten werken zonder verder geleuter en zonder de comedie die nu aan de gang is met hun "vijf dagen tijd om het land te verlaten" enz Waar een wil is is een weg. Dat zootje ongeregeld zal zich wel verzetten maar als ze zonder middelen worden gezet druipen ze vanzelf wel af, op zoek naar andere "gastheren" op wiens kosten ze kunnen leven. Het zal zoiets moeten zijn ofwel wachten tot "ze", aan de macht zijnde, alles naar de bliksem hebben geholpen en de eurootjes uit gegeven zonder voor nieuwe te zorgen. Zo'n beetje als de val van het Romeinse rijk, toen de barbaren de zaken overnamen en we in de "duistere/donkere Middeleeuwen zijn getuimeld. |
Citaat:
Liberalist uit NL, Nederland heeft op dit vlak anderen geen lesje te leren; kijk maar naar de geschiedenis en zie hoeveel nederlanders meegeheuld hebben met nazi's; ga mij niet zeggen dat sommigen van deze collaborateurs hun nazi)gedachtegoed niet doorgegeven hebben aan hun nazaten. Dus, pas op met de ander af te schilderen als nazi's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law |
Citaat:
Maar goed, blijkbaar heeft u niet begrepen dat mijn post ironisch was bedoeld. :-) Politiek correcte mensen steunen in ieder geval wel een ideologie (of godsdienst, of sekte, of gemeenschap, hoe je het ook wilt noemen; de Islam is immers zoveel) die minstens fascistisch valt te noemen. Dit komt omdat de wortel van de Islam in het Oude Testament ligt, de bron van bijna al het lijden op aarde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be