![]() |
Wat is jouw favoriete horror-film aller tijden?
Gisteren nog het verrassend goeie The Descent gezien, maar mijn favoriete horrorfilm blijft nog altijd The Thing; niet alleen zitten de hoofdrolspelers vast in een claustrofobische setting met een van de engste aliens ooit bedacht, maar er is ook de constante paranoia over wie nu eigenlijk te vertrouwen is. Het feit dat de hoofdrolspelers allemaal intelligente en competente mensen zijn ipv hersendode tieners is altijd een pluspunt voor het genre.
Special effects waren voor die tijd ook extreem goed gedaan. |
Citaat:
Ik ben ook grote liefhebber van de Alien-reeks (behalve de infantiele Alien vs. Predator films). |
Ik krijg nachtmerries van horrorfilms...
|
The thing (zo'n horrors maken ze nimeer:-()
The Pfaffs Ju-on Aliens Event Horizon Evil Dead Hellraiser The Hills have eyes Nightmare on Elmstreet The Grudge 28 Weeks later Poltergeist The Exorcist.. |
The Beyond is een geweldige film binnen het genre en een must voor elke liefhebber.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
the queen
|
The Thing & Evil Dead
|
Citaat:
Verder de originele "Predator", alhoewel sommigen dat mss geen horror gaan noemen, heb ik ook al ettelijke malen gezien en blijf ik echt fantastisch vinden. Jeugdsentiment allicht. Nog goeie horror: -"Saw" (enkel de eerste, al de rest is heropgewarmde zever) -"Aliens" -"Cube" -"Ghost ship" -"Final Destination" -"28 days later" -"Evil Dead 2" -"Frailty" -"The Fly" -"Interview with the vampire" -"Ringu" -"Ichi the killer" -"The story of ricky(Lai Wong)" -"Battle royal" en nog een hele hoop waar ik niet op kan komen..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar bovenal prefereer ik Japanse horror. |
Citaat:
|
royalty
|
Citaat:
|
Bride of the reanimator :D
|
Nu, er bestaat zelfs horror met Koen Wauters in een hoofdrol....
http://www.imdb.com/title/tt0104515/ Man, was dat slecht! :p |
Citaat:
The Thing blijft favoriet, maar die Descent gisteren viel ook goed mee. Alleen ben ik tegen het eind in slaap gevallen en het begin heb ik ook niet gezien... Dat die ene griezel zijn ogen uitgedrukt werden heb ik nog gezien. Daarna ging het licht hier ook uit. Ook een favoriet is From Dusk till Dawn. Heerlijk filmke. |
Citaat:
|
Friday 13.
Jason rules! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be