Zwitser |
5 november 2008 11:31 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun
(Bericht 3786177)
Jep, ik ben een attheïst, ik heb een grondige wetenschappelijke opleiding achter de rug en mijn IQ ga ik u niet verklappen;-)
|
Oh, ik ben ook atheist, heb ook een wetenschappelijke opleiding achter de rug (en ben die niet vergeten) en mijn IQ mag je gerust wel weten. Ik val ruimschoots in de bovenste 1%. Je hoeft dat niet te geloven, natuurlijk.
Citaat:
Ik geloof niets zonder daar een degelijk bewijs voor te zien. Lees de NIST rapporten, zelfs u zal merken dat deze officiële verklaring met ogen en haken aan elkaar hangt, dat de leugens en onwaarheden er weelderig zijn tussen gevlochten.
|
Wel, ik zal je teleurstellen. Ik heb de NIST raporten gelezen. En ik heb een bouwkundige achtergrond, dus ik begrijp ook wat er in staat. En ik weet een en ander over het gedrag van gebouwen bij brand.
Kan je mij een voorbeeld geven van een "leugen" of een "onwaarheid" in een van de NIST raporten? Kan je mij een voorbeeld geven van hoe dat "met haken en ogen aan elkaar hangt"? Dat zou, als wat jij beweert klopt, een fluitje van een cent moeten zijn.
Om terug te komen op mijn eerdere opmerking:
Citaat:
Ofwel "geloof" je de uitleg van de troofers, ofwel geloof je je ogen...
|
Ik kom steeds weer op het internet foto's en filmpjes tegen van troofers waarin zogezegd iets te zien is dat de officiële uitleg weerlegt. Echter telkens komt wat ik zelf met mijn eigen oog zie niet overeen met wat er volgens de troofers te zien zou zijn.
|