Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Allochtonen slaan bejaarde vrouw bond en blauw (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114175)

vercetti 30 oktober 2008 13:07

Allochtonen slaan bejaarde vrouw bond en blauw

DEN HAAG - Een 76-jarige oma is bij een overval in Den Haag bont en blauw geslagen. Twee jongens belden gisterochtend bij Riet van der Putten aan. Voordat ze het wist werd ze door een van de belagers genadeloos tegen de grond geslagen.

"Ik doe anders nooit zomaar open", verzucht oma Riet in haar appartement in de Staverdenstraat. "Maar mijn buren zijn aan het verhuizen en ik dacht dat ze misschien wel mijn hulp nodig hadden." Volgens oma Riet hingen de twee lichtgetinte jongens die op haar stoep stonden een kletspraatje op over een kennis van hen, naar wie ze op zoek waren. "Ze vroegen me of hij misschien bij mij zat."

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...__.html?p=14,1

De titel verwoordt het goed. Kan het nog laffer?

En laten we ook Pim Fortuyn niet vergeten

goodwill 30 oktober 2008 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 3775908)
DEN HAAG - Een 76-jarige oma is bij een overval in Den Haag bont en blauw geslagen. Twee jongens belden gisterochtend bij Riet van der Putten aan. Voordat ze het wist werd ze door een van de belagers genadeloos tegen de grond geslagen.

"Ik doe anders nooit zomaar open", verzucht oma Riet in haar appartement in de Staverdenstraat. "Maar mijn buren zijn aan het verhuizen en ik dacht dat ze misschien wel mijn hulp nodig hadden." Volgens oma Riet hingen de twee lichtgetinte jongens die op haar stoep stonden een kletspraatje op over een kennis van hen, naar wie ze op zoek waren. "Ze vroegen me of hij misschien bij mij zat."

Pim Fortuyn is een populist.

Terug on topic: de politie moet alles doen om de daders te vatten; ze mogen hun straf niet ontlopen, wie ze ook zijn.

Ook als ik of jij iets tegen de wet doen, moeten we de gevolgen voor dragen.

Iedereen heeft gelijke rechten, maar ook gelijke plichten. Punt andere lijn.

vercetti 30 oktober 2008 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goodwill (Bericht 3775923)

En dan. Hij heeft gelijk of niet soms?

shaddy 30 oktober 2008 16:19

hey waar is dezelf verklaarde filosoof om dit af te doen als kleine criminaltiet :rofl:

Lincoln 30 oktober 2008 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 3775908)

[klein-letter-modus]Fait-divers ?[/kleine-letter-modus]:drinking:

LastMohican 30 oktober 2008 16:57

Komaan filo.....

FAIT DIVERS ?

filosoof 30 oktober 2008 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 3775925)

Wéér niets sensationneel in Vlaamse kranten gevonden? Die pocos die 't verstoppen voor je kwijlhonger naar sensatie?tsj, tsj, toch:roll:

shaddy 30 oktober 2008 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3776290)
Wéér niets sensationneel in Vlaamse kranten gevonden? Die pocos die 't verstoppen voor je kwijlhonger naar sensatie?tsj, tsj, toch:roll:

mislukt weg met de doofpot jammer he? filo.... ? trouwens is dat niet aanzetten tot haat? iemand die klappen kreeg afdoen als kleine criminaliteit?
:?

filosoof 30 oktober 2008 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3776394)
mislukt weg met de doofpot jammer he? filo.... ? trouwens is dat niet aanzetten tot haat? iemand die klappen kreeg afdoen als kleine criminaliteit?
:?

ach j�*, die doofpot...hoe kon ik 't vergeten...

Vette Pois(s)on 30 oktober 2008 18:22

Waarschijnlijk teveel forel gegeten...

shaddy 30 oktober 2008 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3776468)
ach j�*, die doofpot...hoe kon ik 't vergeten...

...hoe kon je die kleine criminaliteit vergeten te vermelden....;-)

piraat 31 oktober 2008 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3776185)
hey waar is dezelf verklaarde filosoof om dit af te doen als kleine criminaltiet :rofl:

Criminaliteit ? Ben je gek ? Ze leeft toch nog ?

piraat 31 oktober 2008 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3776290)

Het zal je grootmoe maar wezen !

bentje 31 oktober 2008 08:42

Zucht...
Jammer dat ze niet toevallig aanklopten bij een boom van 'n vent met twee rottweilers...

shaddy 31 oktober 2008 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3777297)
Criminaliteit ? Ben je gek ? Ze leeft toch nog ?

sorry .... :oops: het was maar een spelletje..toepassen van de koran...:rofl:

andev 1 november 2008 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 3777379)
Zucht...
Jammer dat ze niet toevallig aanklopten bij een boom van 'n vent met twee rottweilers...

Tja, maar dan hadden ze het land op stelten gezet, een nationale mars en gratis concert tegen verzuring opgezet, en die vent zijn familie tot in de veertiende graad uitgeplozen... hadden die schatjes een probleempje gekregen, nietwaar?
Nu is het "zoeken naar prullen om de ganse gemeenschap in een slecht daglicht te kunnen zetten enz"
Zalig, die multiculrijkdom. Hoe zouden we nog kunnen leven zonder...

garfield 1 november 2008 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 3775925)

Dat had ie zeker, goed fragment trouwens

piraat 1 november 2008 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 3777379)
Zucht...

Die zullen dat huis wel in de gaten gehouden hebben vooraleer daar aan te kloppen...Of anders hebben ze dat oudje gewoon op straat nagelopen om te zien waar ze leefde. Die hebben daar alle tijd voor hoor, hebben niks anders te doen, ocharme die kansarme dutskes toch.

Svennies 1 november 2008 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goodwill (Bericht 3775923)

U loopt duidelijk een beetje achter op de gebeurtenissen...

Fortuyn is helaas al een tijdje kassie wijlen....;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be