![]() |
Allochtonen slaan bejaarde vrouw bond en blauw
DEN HAAG - Een 76-jarige oma is bij een overval in Den Haag bont en blauw geslagen. Twee jongens belden gisterochtend bij Riet van der Putten aan. Voordat ze het wist werd ze door een van de belagers genadeloos tegen de grond geslagen.
"Ik doe anders nooit zomaar open", verzucht oma Riet in haar appartement in de Staverdenstraat. "Maar mijn buren zijn aan het verhuizen en ik dacht dat ze misschien wel mijn hulp nodig hadden." Volgens oma Riet hingen de twee lichtgetinte jongens die op haar stoep stonden een kletspraatje op over een kennis van hen, naar wie ze op zoek waren. "Ze vroegen me of hij misschien bij mij zat." http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...__.html?p=14,1 ![]() De titel verwoordt het goed. Kan het nog laffer? En laten we ook Pim Fortuyn niet vergeten |
Citaat:
Terug on topic: de politie moet alles doen om de daders te vatten; ze mogen hun straf niet ontlopen, wie ze ook zijn. Ook als ik of jij iets tegen de wet doen, moeten we de gevolgen voor dragen. Iedereen heeft gelijke rechten, maar ook gelijke plichten. Punt andere lijn. |
Citaat:
|
hey waar is dezelf verklaarde filosoof om dit af te doen als kleine criminaltiet :rofl:
|
Citaat:
|
Komaan filo.....
FAIT DIVERS ? |
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Citaat:
|
Waarschijnlijk teveel forel gegeten...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zucht...
Jammer dat ze niet toevallig aanklopten bij een boom van 'n vent met twee rottweilers... |
Citaat:
|
Citaat:
Nu is het "zoeken naar prullen om de ganse gemeenschap in een slecht daglicht te kunnen zetten enz" Zalig, die multiculrijkdom. Hoe zouden we nog kunnen leven zonder... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Fortuyn is helaas al een tijdje kassie wijlen....;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be