![]() |
Belachelijke berichtgeving Radio 1
Ja ik zit thuis en heb lekker wat tijd om te niksen/naar radio1 te luisteren :roll:
Zojuist op nieuws, het eerste punt: "IN ANDERLECHT IS EEN BANKOVERVALLER GEWOND GERAAKT" WAAAAAAAAAAAAAAAA. Dus niet: In Anderlecht werd een bank overvallen en de daders werden gepakt, maar nee: de stakker werd.. GEWOOOOOND!! Ik geloof dat het tijd wordt dat ik overspannen wordt want anders kan ik in deze wereld niet meer volgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee het was niet de schuld van de stoute bank, maar van een foute politie agent - die uiteraard slechts toevallig langskwam.
Radio 1 :roll: :roll: :roll: Schande. Hoe diep zijn we aan het zakken? |
Zou er een soort toestelletje bestaan waar je bij jezelf de verzuurdheidsgraad kunt opmeten?.............:|
:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zette speciaal nooit de radio op om dat gezever niet te moeten aanhoren en krijg je het hier te lezen. :zucht:
|
Den duts wilde gewoon wat trofeën en is uitgegleden op het trottoir...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In Amerika zakte een dief door een glazen koepel en raakte zwaar gewond. Hij diende een aanklacht in en ..........won.
Kreeg een enorm bedrag aan schadevergoeding. Zou die bankovervaller ook moeten doen. |
Citaat:
|
In Atlanta heeft een Texaan een celstraf opgelegd gekregen omdat hij uit het bord van zijn vriendin at. De twee gingen gezellig eten in een restaurant in Atlanta toen ze besloten slechts één maaltijd te bestellen en deze samen te delen. De eigenaars van de eettent zagen dat ze hierdoor inkomsten misliepen en eisten dat de man de prijs van een maaltijd, zeven dollar, betaalde.
De Texaan, Dan Van Houten (40), weigerde dit te betalen. De reden hiervoor: "Er hingen geen bordjes in het restaurant waarop stond da tik niet mocht mee-eten uit het bord van een ander." Linscomb werd toch opgepakt en opgesloten wegens 'diefstal van diensten'. Toen hij twee dagen later schuldig pleitte wegens wangedrag werd de man vrijgelaten. Vast van Hollandse komaf! 8-) |
Dan wordt er eens een bankovervaller overhoop geschoten en dan mag dat niet gezegd worden... :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be