![]() |
Pronostiek Electoral votes
Obama landslide: 367-171;-)
|
Mijn electorale prognostiek
Obama 318 - McCain 220 (O: 50.8%, M: 47,2%)
Obama wint: CA, CO, CT, DC, DE, FL, HI, IA, IL, MA, ME, MD, MI, MN, NH, NJ, NM, NV, NY, OR, PA, RI, VA, VT, WA, WI = 318 McCain wint: AK, AL, AR, AZ, GA, ID, IN, KS, KY, LA, MO, MS, MT, NC, ND, NE, OH, OK, SC, SD, TN, TX, UT, WV, WY = 220 |
Citaat:
|
"Bradley effect"
|
Daar ben ik ook bang voor!
|
Is het te laat om nog mee te doen? :-)
Zo niet: - Obama: 304 - McCain: 234 Edit: moeten we wachten tot in januari om te weten wie gewonnen heeft? :? |
ik denk dat het bijzonder nipt zal zijn en dat we mss, zoals Geert C vreest, lang gaan moeten wachten eer we weten wie er echt gewonnen heeft.
|
|
Als McCain Virginia of North Carolina niet kan winnen mag hij het vergeten. Wint McCain alsnog in die twee staten en zou hij erin slagen Pennsylvania te winnen, dan mag Obama het vergeten. ook Florida is een belangrijke staat om vroeg naar uit te kijken. McCain moet die absoluut winnen om een kans te hebben.
|
Nu is het wel erg duidelijk wie er gaat winnen hé
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Altijd gevaarlijk voorspellingen te doen, maar allez:
Obama/Biden 341 McCain/Palin 197 Bijlage 41046 En morgen leg ik wel uit waarom ik fout zat. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar sommige staten zal je er wel pal op zijn ;-):-P Tuurlijk Obama ;-) |
Citaat:
Helaas waren er maar weinig moedige gokkers voorspellers. :-( |
is de wereld zot geworden?
Zien ze niet wat voor een gevaarlijk figuur die obama is? Als die president wordt, hebben we het laatste nog niet gezien... Van McCain weten we tenminste wat we kunnen verwachten.. |
1 Bijlage(n)
Het gaat volgens mij veel nipter worden dan zou blijken uit de polls (die een serieuze landslide laten vermoeden).
Vandaar dus mijn voor het "Bradley effect" gecorrigeerde prognose: Obama 298 - McCain 240 |
Kerry states + New Mexico, Colorado, Iowa, Virginia voor Obama.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be