Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De ban van Gargamel is onterecht! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114276)

Den Ardennees 2 november 2008 01:41

De ban van Gargamel is onterecht!

Filo doet het weer!

hoe is het mogelijk dat forumlid Gargamel wordt gebannen. Ik heb alles gelezen, en er was geen enkele reden om hem te bannen. Maar ja, hij was tegen de kar gereden van... Filosoof.

Dit is écht niet ernstig meer ! ! ! !

Daimanta 2 november 2008 01:42

Het zijn de smurfen zeg ik u, de smurfen!

daiwa 2 november 2008 02:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3780353)
Filo doet het weer!

hoe is het mogelijk dat forumlid Gargamel wordt gebannen. Ik heb alles gelezen, en er was geen enkele reden om hem te bannen. Maar ja, hij was tegen de kar gereden van... Filosoof.

Het begint echt wel de spuigaten uit te lopen met die provocateur.
Zien de mods dan zelf niet dat dat ventje heel de boel hier verziekt?

filosoof 2 november 2008 02:20

onzin

duveltje382 2 november 2008 08:43

O ja

Wie zijn schuld was deze ban " shaddy " :evil:

Graag ook eens wat uitleg rond deze ban?

moser 2 november 2008 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3780353)
Filo doet het weer!

Ja op de brandstapel ermee! Volksopstand! Wie brengt de rieken en de fakkels mee? :p

duveltje382 2 november 2008 09:29

Ik ben zelf al eens gebannen,en terecht vond ik zelf......aluwel 8O

Maar sommige bannen hier versta ik toch echt niet hoor:roll:

Vette Pois(s)on 2 november 2008 09:32

Wat is er gebeurd?

Den Duisteren Duikboot 2 november 2008 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3780407)
O ja

Wie zijn schuld was deze ban " shaddy " :evil:

Graag ook eens wat uitleg rond deze ban?

Is die beroepsprovocateur ook geband? Wel wel wel...

Een uitstekende zaak.

PollyCorrect 2 november 2008 09:54

Jammer dat on-gein en humorloze spam (waarvan alleen de auteur denkt dat het leuk is) geen oorzaak van ban kan zijn; persoonlijk erger ik me d�*�*r veel meer aan dan aan meningen, ookal zijn ze soms virulent.

circe 2 november 2008 10:40

er wordt zo kwistig omgesprogen met bans precies? Straks is er meer volk op het forum der gebanden dan op dit forum!

Patsy Stone 2 november 2008 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3780524)
er wordt zo kwistig omgesprogen met bans precies? Straks is er meer volk op het forum der gebanden dan op dit forum!

Bestaat dat echt? Zo ja, waar is het te vinden?

(je weet maar nooit dat ik ook eens deze of gene tegen zijn kar rijd)

circe 2 november 2008 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone (Bericht 3780598)
Bestaat dat echt? Zo ja, waar is het te vinden?

(je weet maar nooit dat ik ook eens deze of gene tegen zijn kar rijd)

het bestond ooit dacht ik, maar ik ben de link kwijt. Kan iemand hier helpen?

duveltje382 2 november 2008 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 3780446)
Is die beroepsprovocateur ook geband? Wel wel wel...

Een uitstekende zaak.

Geef op zijn minste dan eens een voorbeeld voor dat je mensen dan persoonlijk aanvalt zonder dat deze zich kunnen verweren,bij mij had dat minstens al een ban verdient ;-)

Tjolder 2 november 2008 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 3780365)
Het begint echt wel de spuigaten uit te lopen met die provocateur.
Zien de mods dan zelf niet dat dat ventje heel de boel hier verziekt?

Gewoon een schutskring rond leggen en toevoegen aan uw negeerlijst (Zie instellingen ).
Die mens gaat dat wel filosofisch oppakken.

Als ik het niet lees.
Kan ik het niet weten.
Als ik het niet weet kan ik me er niet in opjagen.
Als ik me niet opjaag doe ik geen domme dingen.
Als ik geen domme dingen doe kan ik geen ban krijgen.

Zwartengeel 2 november 2008 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjolder (Bericht 3780637)
Gewoon een schutskring rond leggen en toevoegen aan uw negeerlijst (Zie instellingen ).
Die mens gaat dat wel filosofisch oppakken.

Als ik het niet lees.
Kan ik het niet weten.
Als ik het niet weet kan ik me er niet in opjagen.
Als ik me niet opjaag doe ik geen domme dingen.
Als ik geen domme dingen doe kan ik geen ban krijgen.

Keerzijde is wel dat je het dan ook niet merkt wanneer ze je een mes in de rug duwen.

Jazeker 2 november 2008 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3780644)
Keerzijde is wel dat je het dan ook niet merkt wanneer ze je een mes in de rug duwen.

^2

De_Laatste_Belg 2 november 2008 13:06

Rare jongens jullie. Den Gargamel plaatst een persoonlijk aanval. En om te zorgen dat 't niet onopgemerkt voorbij gaat schreeuwt 't em 't van de daken in een volgende bericht. En tegelijkertijd zorgt 't em dat het bericht juist geïnterpreteerd wordt (je weet maar nooit) als een persoonlijke aanval. En om 't af te maken daagt hij ook de moderatie uit.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 3780186)
En nu weerom 7 dagen ban omdat Filo gaat bleiten bij de moderatie wegens persoonlijke aanval:-D

En dan zijn jullie verbaasd dat hij:

1/ Strafpunten krijgt.
2/ Dat dit duidelijk niet zijn eerste strafpunten waren.
3/ Dat de totaliteit van strafpunten hem een ban opleveren.

Och kom aan. Als je als een kind de grenzen opzoekt, dat moet je niet verbaasd zijn dat je de grenzen effectief ook vind. Of dat de grenzen jou vinden.

Ik stel voor dat redactie van p.be een loket aanlegt. Forumleden, die lekker willen schelden en de wet willen overtreden zonder binnen de lijnen van de forum regels te moeten stappen, kunnen zich daar inschrijven. Paspoort, rijbewijs en 3 pasfotos paraat. Tien euro administratieve kosten. Het nieuwe forumlid verklaart daar bij dat alles wat gepost wordt onder de nieuwe 'nick' van zijn/haar hand is. Deze forumleden zijn dan op de p.be redactie met naam en toenaam bekent, en strikt aan één 'nick' gekoppeld.

Voortaan kan al wie dat wil een gerechtelijke klacht neerleggen wegens smaad, of 't overtreden van een wet. En wees maar gerust dat ik daar gebruik van zal maken als 't gaat om onwettelijke uitspraken.

Al de andere anonieme forumleden (zoals ik) krijgen nog steeds naar believen strafpunten en worden naar believen 'geband'.

Groentje-18 2 november 2008 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg (Bericht 3780708)
Rare jongens jullie. Den Gargamel plaatst een persoonlijk aanval. En om te zorgen dat 't niet onopgemerkt voorbij gaat schreeuwt 't em 't van de daken in een volgende bericht. En tegelijkertijd zorgt 't em dat het bericht juist geïnterpreteerd wordt (je weet maar nooit) als een persoonlijke aanval. En om 't af te maken daagt hij ook de moderatie uit.

En dan zijn jullie verbaasd dat hij:

1/ Strafpunten krijgt.
2/ Dat dit duidelijk niet zijn eerste strafpunten waren.
3/ Dat de totaliteit van strafpunten hem een ban opleveren.

Och kom aan. Als je als een kind de grenzen opzoekt, dat moet je niet verbaasd zijn dat je de grenzen effectief ook vind. Of dat de grenzen jou vinden.

Ik stel voor dat redactie van p.be een loket aanlegt. Forumleden, die lekker willen schelden en de wet willen overtreden zonder binnen de lijnen van de forum regels te moeten stappen, kunnen zich daar inschrijven. Paspoort, rijbewijs en 3 pasfotos paraat. Tien euro administratieve kosten. Het nieuwe forumlid verklaart daar bij dat alles wat gepost wordt onder de nieuwe 'nick' van zijn/haar hand is. Deze forumleden zijn dan op de p.be redactie met naam en toenaam bekent, en strikt aan één 'nick' gekoppeld.

Voortaan kan al wie dat wil een gerechtelijke klacht neerleggen wegens smaad, of 't overtreden van een wet. En wees maar gerust dat ik daar gebruik van zal maken als 't gaat om onwettelijke uitspraken.

Al de andere anonieme forumleden (zoals ik) krijgen nog steeds naar believen strafpunten en worden naar believen 'geband'.

Ik ben het volledig met je eens Laatste Belg.
Of een klacht neerleggen wegens laster en eerroof ... wat perfect kan indien de persoon die je zwart maakt je werkelijke naam kent.

Verder lijkt het hier wel op een razzia en lastercampagne te zijn tegen een bepaald forumlid, of beter: tegen forumleden die een bepaalde strekking aanhangen. Een schande is het. Moest ik mod zijn, ik zou jullie allemaal een ban aansmeren. :?

garfield 2 november 2008 14:36

Net zoals in IRL worden onze rechten langzaam maar zeker ingeperkt en ons ontnomen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be