Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Jonge Pool slaat omstaanders ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114301)

ministe van agitatie 3 november 2008 02:24

Jonge Pool slaat omstaanders ...

eigen berichtgeving eerst
------------------------

In een theehuis naast internetcafé Bismillah op de Turnhoutsebaan te Antwerpen, zorgde een jonge Pool en zijn Marokkaanse vriend gisterennamiddag voor tumult. Al de hele middag hadden ze in de buurt rondgehangen: ook de Roma, de Pakistaanse Moskee, viswinkel Al Hodeida en Blokker hadden de mannen al over de vloer gehad.

Via hun gsm zouden de twee jonge allochtonen hun vrienden hebben opgetrommeld "om een feestje te bouwen". De twee maakten zich erg vrolijk over het leven in het algemeen en Antwerpen in het bijzonder. In alle winkels eisten de mannen de beste produkten.

De mannen bleken over een aanzienlijke som geld te beschikken en lieten in hun haast verschillende bankbiljetten vallen. Mensen die het geld wilden teruggeven kregen een vinger tussen de ribben gepord en bedreigd met de woorden: "pas op want ge kunt nog krijgen!".

Volgens Dirk Maes, uitbater van de krantenwinkel de Steen, hadden beide mannen hem eerder op de dag overvallen met de mededeling dat ze een groot bedrag hadden buitgemaakt bij de Subito. De krantenuitbater overhandigde hen een deel van de inhoud van zijn kassa en bleef onthutst achter.

"Ik baat deze winkel al 14 jaar uit, maar zo iets heb ik nog nooit meegemaakt'" aldus de man nadien.

Na hun koop- en trakteeraanval, trokken de mannen zich met hun vrienden terug in het theehuis. Ze sloegen er iedereen met verbazing en onbekenden vriendelijk op de schouders.

Vette Pois(s)on 3 november 2008 02:33

Waarschijnlijk aan het wachten tot iemand erin trapt?

bentje 3 november 2008 07:57

bron?

Zwartengeel 3 november 2008 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 3781808)
------------------------

In een theehuis naast internetcafé Bismillah op de Turnhoutsebaan te Antwerpen, zorgde een jonge Pool en zijn Marokkaanse vriend gisterennamiddag voor tumult. Al de hele middag hadden ze in de buurt rondgehangen: ook de Roma, de Pakistaanse Moskee, viswinkel Al Hodeida en Blokker hadden de mannen al over de vloer gehad.

Via hun gsm zouden de twee jonge allochtonen hun vrienden hebben opgetrommeld "om een feestje te bouwen". De twee maakten zich erg vrolijk over het leven in het algemeen en Antwerpen in het bijzonder. In alle winkels eisten de mannen de beste produkten.

De mannen bleken over een aanzienlijke som geld te beschikken en lieten in hun haast verschillende bankbiljetten vallen. Mensen die het geld wilden teruggeven kregen een vinger tussen de ribben gepord en bedreigd met de woorden: "pas op want ge kunt nog krijgen!".

Volgens Dirk Maes, uitbater van de krantenwinkel de Steen, hadden beide mannen hem eerder op de dag overvallen met de mededeling dat ze een groot bedrag hadden buitgemaakt bij de Subito. De krantenuitbater overhandigde hen een deel van de inhoud van zijn kassa en bleef onthutst achter.

"Ik baat deze winkel al 14 jaar uit, maar zo iets heb ik nog nooit meegemaakt'" aldus de man nadien.

Na hun koop- en trakteeraanval, trokken de mannen zich met hun vrienden terug in het theehuis. Ze sloegen er iedereen met verbazing en onbekenden vriendelijk op de schouders.

Je bent in de eerste alinea nog vergeten het woord 'Blokker' in het vet te zetten.

ministe van agitatie 3 november 2008 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 3781849)
bron?

staat er boven:
Citaat:

LastMohican 3 november 2008 08:41

Fait divers.

Blaft 3 november 2008 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 3781808)
------------------------

Waar maken wij ons nog druk om?

De schoofzak 3 november 2008 11:25

Voor mij nog nen Duvel.

Txiki 3 november 2008 12:40

Wat is nu eigenlijk het nut van die draden?

Henri1 3 november 2008 12:42

Denk dat hij ergens mee zit.

Ik kan me vergissen.

ministe van agitatie 3 november 2008 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3782312)

Hetzelfde als van al die andere draden die beginnen met "Marokkaan doet dit of dat" of "Afrikaan doet zus of zo".

Txiki 3 november 2008 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 3782319)
Hetzelfde als van al die andere draden die beginnen met "Marokkaan doet dit of dat" of "Afrikaan doet zus of zo".

euhm, en wat denk je ermee te kunnen bereiken?

goodwill 3 november 2008 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3782312)

wat denk je beste txiki ?

jij zou het ook niet leuk vinden als alle basken door spanjaarden als terroristen worden gezie ?

Txiki 3 november 2008 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goodwill (Bericht 3782481)
wat denk je beste txiki ?

jij zou het ook niet leuk vinden als alle basken door spanjaarden als terroristen worden gezie ?

Ik zie nog altijd niet wat met die posts dan bereikt kan worden.... Het is zoals Adrian schrijft: het is erg dat hij iets moet verzinnen om een punt te bewijzen...

Als het over Basken zou gaan, hoef ik niks te verzinnen...

Zoom 3 november 2008 16:55

Ooggetuige zeker?

En dit is spam, zonder bronnen, stop er aub mee of u gaat uzelf weer een ban op het lijf halen ( voor dan te verkondigen dat de mods heir anti-links zijn? :))

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be