![]() |
Beste titel voor song (Maria uit Schoon & Meedogenloos)
Hey,
de vraag is simpel :) wat vinden jullie de beste of origineelste titel voor een song waarin uitspraken van Maria uit Schoon en Meedogenloos voorkomen? de song zal ook iets met de "Flodders" te maken hebben, maar meer vertel ik hier nog niet over, Stemmen maar, en alvast bedankt |
Wie is Maria? Welke uitspraken doet die Maria?
Wat is Schoon en Meedogenloos? Over wat heb je het? NWO? 8-) edit: ik heb het even opgezocht. *zucht* weer zo'n onnozel programma... keep it. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat hij Mooi en Meedogenloos (Bold & the Beautiful) bedoelt. Daartegen lijken zelfs Braziliaanse soaps lekker flitsend :-D
Iets met Buurman? |
Tangootje?
Maria zonder meeeee dedogen Wat heb je me toch voor gelogen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Best wel grappig. Op de VTM-website:
Citaat:
|
Citaat:
Und Jozef's stijfste 'bridge over troubled water' |
Voorstel voor de titel: Klodde-rnatte Maria
|
Inderdaad,
dit is een programma op VTM waarin 2 poetsvrouwen Sien & Maria mensen hun huis opkuisen. Niet zomaar huizen, maar meestal echte varkensstallen :p :d, zo vuil dat het er is. Voorlopig zijn de stemmen blijkbaar nogal verdeeld :s:s:s, zoveel mogelijk stemmen du aub, hopelijk komt er dan een duidelijkere aflijning |
Citaat:
:| Ge kunt nog rap proberen roepen dat ge dikke tetten en een geschoren foef hebt, maar ik vrees dat uw imago sowieso al om zeep is hoor. |
:cheer: Verschaeve :cheer:
|
Ik heb die twee eens bezig gezien, ze zijn wel hilarisch.:-D
Hun engelse equivalenten zijn zelfs nog een slag erger. |
Citaat:
Ik hoop juist dat er wat meer mensen gaan stemmen :), 8 voorlopig maar |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be