![]() |
Obama nieuwe President
Volgens alle peilingen en alle waarnemers is de kans nog maar heel klein, om niet te zeggen onbestaand, dat McCain het haalt.
We kunnen er dus van uitgaan dat Obama vanaf januari de nieuwe President van de V.S. wordt. Benieuwd wat deze "halfgod" ervan zal bakken. :? |
ik denk ook dat Bush een multi-miljarden put heeft achtergelaten , ik zou er niet willen aan beginnen
|
Citaat:
|
We don't need another hero
We don't need to know the way home All we want is life beyond the thunderdome |
Net wat ik dacht, ze beginnen allemaal over Bush. Maar het gaat over jullie held en halfgod Obama hé?
|
en , wat heeft hij al bewezen ?
|
Ik wacht de moment af dat hij neergeschoten wordt.....
|
toch hoop ik dat hij mr Bullit niet tegenkomt , mijn beeldscherm kan het echt niet meer hebben dat er weer bloed afdruipt
|
Bullet
|
Citaat:
|
.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals ik reeds een paar berichten eerder schreef : het wordt in de legislatuur van Obama allemaal Bush dit en Bush dat, waarmee zijn aanhangers hem al op voorhand willen dekken voor de aangekondigde mislukking. Pffff. |
als hij anti-war blijkt zal het ganse Pentagon op zn neus willen toeken
|
( en vandaag grtais ontbijt voor de cia , die meeleest )
|
Obama zal niets veranderen. Presidenten zijn gewoon de public relations mannetjes.
De elite die aan de top staat van de U.S heeft alle touwtjes in handen. Obama of McCain, echt een fundamenteel verschil zou het nooit maken. Het is allemaal show om het volk de illusie van de keuze te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verzeker een grandioze zege. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be