Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Obama nieuwe President (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114431)

Antoon 4 november 2008 14:34

Obama nieuwe President

Volgens alle peilingen en alle waarnemers is de kans nog maar heel klein, om niet te zeggen onbestaand, dat McCain het haalt.

We kunnen er dus van uitgaan dat Obama vanaf januari de nieuwe President van de V.S. wordt.

Benieuwd wat deze "halfgod" ervan zal bakken. :?

FDM 4 november 2008 14:36

ik denk ook dat Bush een multi-miljarden put heeft achtergelaten , ik zou er niet willen aan beginnen

Jazeker 4 november 2008 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 3784707)

Zolang hij "De triomf van president Bush" maar niet evenaart...

Steben 4 november 2008 14:39

We don't need another hero
We don't need to know the way home
All we want is life beyond the thunderdome

Antoon 4 november 2008 14:43

Net wat ik dacht, ze beginnen allemaal over Bush. Maar het gaat over jullie held en halfgod Obama hé?

FDM 4 november 2008 14:45

en , wat heeft hij al bewezen ?

marcel1948 4 november 2008 14:47

Ik wacht de moment af dat hij neergeschoten wordt.....

FDM 4 november 2008 14:48

toch hoop ik dat hij mr Bullit niet tegenkomt , mijn beeldscherm kan het echt niet meer hebben dat er weer bloed afdruipt

FDM 4 november 2008 14:49

Bullet

moser 4 november 2008 14:51

Citaat:

Volgens alle peilingen en alle waarnemers is de kans nog maar heel klein, om niet te zeggen onbestaand, dat McCain het haalt.

Geeft u het nu al op? Nu ik hoop dat je gelijk hebt hoor,daar niet van, maar dat van die beer en dat vel enzovoort....

Antoon 4 november 2008 14:51

.

Antoon 4 november 2008 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3784736)
Geeft u het nu al op? Nu ik hoop dat je gelijk hebt hoor,daar niet van, maar dat van die beer en dat vel enzovoort....

Ik hoop nog op een mirakel. Maar ik vrees er voor.

filosoof 4 november 2008 14:54

Citaat:

We kunnen er dus van uitgaan dat Obama vanaf januari de nieuwe President van de V.S. wordt.

Hij zal in elk geval de gevange blijven van de Iraakse triljoenenput van Bush en van het Amerikaans militair industriëel complex.

Antoon 4 november 2008 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3784743)
Hij zal in elk geval de gevange blijven van de Iraakse triljoenenput van Bush en van het Amerikaans militair industriëel complex.

Zoals ik reeds een paar berichten eerder schreef : het wordt in de legislatuur van Obama allemaal Bush dit en Bush dat, waarmee zijn aanhangers hem al op voorhand willen dekken voor de aangekondigde mislukking. Pffff.

FDM 4 november 2008 14:57

als hij anti-war blijkt zal het ganse Pentagon op zn neus willen toeken

FDM 4 november 2008 14:57

( en vandaag grtais ontbijt voor de cia , die meeleest )

exodus 4 november 2008 14:58

Obama zal niets veranderen. Presidenten zijn gewoon de public relations mannetjes.

De elite die aan de top staat van de U.S heeft alle touwtjes in handen.

Obama of McCain, echt een fundamenteel verschil zou het nooit maken.

Het is allemaal show om het volk de illusie van de keuze te geven.

Antoon 4 november 2008 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FDM (Bericht 3784750)
( en vandaag grtais ontbijt voor de cia , die meeleest )

:lol: Ontbijt? 't Is hier koffie & taart-uur.

Renesse 4 november 2008 15:03

Citaat:

Obama is geen halfgod en zal het even "schitterend" doen dan al zijn voorgangers, zoveel is duidelijk. Maar de keuze voor Obama of McCain is niet belangrijk, belangrijker dat het gedaan is met Bush, die momenteel de onpopulairste president is aller tijden (of hoe zou het zijn ivm Nixon)?

Steben 4 november 2008 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 3784760)
Obama is geen halfgod en zal het even "schitterend" doen dan al zijn voorgangers, zoveel is duidelijk. Maar de keuze voor Obama of McCain is niet belangrijk, belangrijker dat het gedaan is met Bush, die momenteel de onpopulairste president is aller tijden (of hoe zou het zijn ivm Nixon)?

Hoe zou ouwe gouwe Bill het doen denk je mocht hij mogen meedoen?
Ik verzeker een grandioze zege.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be