![]() |
Wendy Van Wanten: foei!
"Wendy van Wanten moet eindelijk gaan inzien dat de wereld niet rond haar draait"
Dylan Vanholme (24) heeft al maanden geen contact meer met zijn moeder, Wendy van Wanten. Zij en Frans sluiten hem, volgens Dylan, volledig uit hun leven. "Wat Frans betreft, bestaat er simpelweg geen band tussen mijn moeder en mij. Terwijl ik mijn moeder al vanaf mijn zestiende naar elk optreden vergezelde, om haar te begeleiden", vertelt Vanholme. "Frans toont geen greintje begrip voor mij. Ik heb mijn mama nog altijd heel erg graag, maar sorry: Frans wil ik er niet meer bij nemen", verklaart een aangedane Vanholme in een interview met Dag Allemaal. Geen respect Volgens Dylan kan hij geen enkel moment meer alleen zijn met zijn moeder. "De telefoongesprekken met mijn moeder blijven altijd puur zakelijk, om dingen af te spreken die nu eenmaal moeten gebeuren. Frans is altijd bij haar. Als ik mijn mama gewoon eens bel, voert Frans het woord." "Elke keer opnieuw zegt hij dat ik geen respect heb voor mijn moeder. Ik had van mijn mama verwacht dat ze Frans op zijn minst tot de orde zou roepen, maar neen. Dat begrijp ik niet van haar. Als Frans en mijn moeder inzien, dat de wereld niet alleen rond hen draait, is er nog hoop." - De zoon van Wendy Van Wanten heeft hier inderdaad een punt! Nogal wat BV's zijn ronduit hardvochtig in hun privé-leven, vrouwen en kinderen worden graag ingeruild zoals andere mensen dit doen met hun schoenen... Maar of ze ècht gelukkig zijn in hun virtueel wereldje, dat is nog maar de vraag nietwaar? Gewoon een zielige bedoening! :?:? |
Arme Dylan.
|
Citaat:
|
en Dylantje is amper 24 , ochaarme
|
Het forum van vtm is gesloten ofwat ?
|
Pathologische aandachtszoekers en hun familie zijn lachwekkend. Meer niet.
|
Dag allemaal... :rofl:
|
Ah, Wendy, "Sla je arm om me heen, laat me nooit meer alleen, wees lief, hou me vast want de nacht is zo koud",:lol:
http://fr.youtube.com/watch?v=in4TaG7JNFw Nee, serieus, had ze geen relatie met prins Laurent? |
Werkt dat ventje Franske nu eindelijk of zit hij daar nog altijd te parasiteren...
en laten onderhouden door vrouwen zoals altijd het geval was. |
Ons Wendy ligt onder de sloef van Franske :lol:
|
Citaat:
De zoon is 24, waarom is dit ook weeral een drama? Gebeurt wel vaker dat de moeder een nieuwe vriend heeft en het niet werkt met de kinderen en dat is inderdaad erg. Gebeurt dagelijks bij veel jongere en meer kwetsbare kinderen en dan is het allemaal niets. Maar als het de ondertussen volwassen zoon van Wendy Van Wanten is, groot drama! 8O Een verplaatsing naar K&K lijkt mij hier ook wel op zijn plaats.. |
De "Story" en "dag allemaal" samen hier op het forum .....
|
Die Wendy toch!
|
Die Wendy toch!
|
In De Morgen van 29 nov zegt Mieke Vogels:
Siegfried Bracke zei in het Vlaams Parlement op het Festival van de Politiek: 'Als Terzake Wendy Van Wanten interviewt over haar problemen met Dag Allemaal, dan stijgen mijn kijkcijfers.' Dat is natuurlijk het echte probleem: we hebben een systeem gecreëerd dat zichzelf versterkt, en zo een klimaat geschapen waarin progressieve partijen erg slecht gedijen." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be