![]() |
Obama is de nieuwe Kennedy
Hoelang voor hij ook afgeknald wordt door een paar rednecks ?
mvg. sint ignacius |
Wat voor een onnozele nieuwe toppic is dit nu.
|
Citaat:
Of vind jij dat er in Amerika geen pakweg onnozele racisten rondlopen die deze verkiezingen als een affront zien ? mvg. sint ignacius |
Onozel of niet, ik vind het topic alvast onethisch.
Ik denk ook wel dat de geschiedenis zich jammer genoeg kan herhalen, maar om daar maar wat op te gaan gokken, neen, niet direct |
Obama wordt nooit uitgeschakeld: hij is een gekleurde red neck, zeker geen nieuwe Kennedy.
|
Citaat:
Ik ga er van uit dat ie gewoon netjes twee termijnen zal vol maken, en hoop dat hij alhier toch voor wat rooie koppen zal zorgen... |
Ik denk en hoop van niet.
|
Alshij afgeknald wordt,zal het niet door een dolgedraaide racist zijn,maar wel door een professioneel opgezette organisatie waarin heel machtige (lees rijke) personen zitten die zich alles kunnen veroorloven.Een zondebok zullen ze dan wel vinden die de hele aandacht naar zich toezuigt zodat de échte daders buiten schot blijven...Tiens....was dat met Kennedy niet net hetzelfde ?
|
Kennedy is vermoord door een halve gare eenzaat, net zoals Reagan bijna vermoord werd door een halve gare Jodie-Foster fan(politiek gezien elkaars tegengestelden).
Leer eens het verschil tussen een OliverStone-film en de realiteit. Moordaanslagen op US-presidenten zijn trouwens eerder regel dan uitzondering Hopen dat de Secret Service goed werk zal leveren is het enige dat je kan hopen. |
Citaat:
Kennedy & bindingen en de maffia. Reagan & zijn bindingen met Hollywood. |
Citaat:
|
Citaat:
Z'n hoofd vliegt verdomme achteruit waarbij een deel van z'n hersenen op de kofferbak belanden, en toch zijn er nog altijd die willen geloven dat die kogel langs achter kwam!? Dat wil ik u toch wel eens horen uitleggen. Bill Hicks heeft ook een poging gedaan: http://www.youtube.com/watch?v=11Fl9ZVJ7B8 |
best wel goor inderdaad, deze draad.
Voor mijn part haalt de moderatie hem weg. |
Sedert de recente plaag van terrorisme, zal de bescherming van presidenten er ook wel op vooruit gegaan zijn.
|
Wat een smerige draad. Mods, opkuisen plz.
|
Citaat:
|
Obama voor nen nieuwe kennedy tunnel,wel ok dan :-P
|
Jammer genoeg zou dat wel eens waar kunnen zijn, liever niet.
|
Omfg Lolololololololol
Citaat:
mvg. sint ignacius |
Citaat:
er zal niemand hem /Obama/ "afknallen" , max één of andere "autoongeval" of "vliegtuigcrash" over zo'n jaar of 4-5 , maar ik denk en hoop van niet ... PS ik heb in deze poll niet gestemd :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be