![]() |
Obama is een gods geschenk,God Bless Amerika
http://video.google.com/videosearch?...um=4&ct=title#
God Bless Amerika,dat zijn de woorden die hij zowat elke keer na een toespraak uitsprak als extreem linkse jongen Wat kan men daar nog van geloven hé :roll: Hoe ver zinkt het geloof nu weg :? Nu ja het duveltje382 zullen ze het wel niet komen vragen hoor:| |
Obama, extreem links????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij zal eerst en vooral de taksen doen stijgen naar ongekende hoogtens,hij zal de criminaliteit op de straat zeker geen handbreed meer in de weg leggen,de jonge kleurlingen gaan nu de straat beheren +Dat hij zeker niet geloving is,heb je hem al eens ooit in een kerk gezien? Dus starten met leugens is al een valse start nemen hé |
Citaat:
|
Obama is niet links, niet rechts.
Volgens mij was dat een goede man, tot hij aan de campagne begon, toen begon hij invloeden te krijgen van alle kanten en is hij als persoon al veranderd. Dat zal nog meer zo worden in de volgende jaren. Jammer. |
Citaat:
Maar ik vind het gedachten achter "God bless Amerika" wel een toffe gedachte met veel warmte en ziel ;-) |
De Nederlandse 2-euro munten hebben een randschrift "God Zij Met Ons"
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hij is geen pilaarbijter dus volgens jou een extreem linkse maniak. Hier zou hij gelden als gematigd rechts. Maar veel plezier in je zwart-wit wereldje. |
Als God Amerika moest beschermen,waarom dan 9/11/2001:roll::roll::roll::roll:
|
Citaat:
Heb jij die zijn verkiezingsprogramma al gelezen? |
Citaat:
PS, ik vind "topless America" een interessant concept. |
Citaat:
|
[ïmg]http://www.crystalinks.com/attackwtc.jpg[/img]
God bless Amarika ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ugonna Amarika |
Citaat:
|
Tzal dan simpelder zetten,meer dan 3000 doden,en jullie lachen ermee:evil::evil::evil:
Julie zouden jullie beter wat schamen als je het mij vraagt En link van deze schande zal ik toch zetten hoor ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be