![]() |
Hoe jaloers zijn de anti-Obama losers?
Er loopt hier een klein clubje anti-Obama freaks rond, zichzelf belachelijk makend.
Hoe belachelijk maken zij zich, en hoe jaloers zijn ze? Zij die Obama willen "neergeknald" zien; zij die de volstrekt irrelevante uitspraken van Shirinovski uit de prullemand trekken; zij die snel het verschil tussen homohuwelijk en homorechten proberen te camoufleren en Obama conservatisme verwijten. Dat ze gefrustreerd, puberaal en jaloers zijn is duidelijk. De vraag is alleen: hoe gefrustreerd, puberaal en jaloers zijn ze? |
Precies een serieuze overdosis Obama hype te verwerken?
|
Zéér kleingeschapen.
|
Wat is dat nu voor topic ?
Ik ben Centrum Rechts en dat is Obama ook. Maar die 'zwarte-president' hype maakt me pissig. Ten eerste is hij even wit dan zwart(zie Circe's post) en me kiest hem voor zijn kwaliteiten en niet voor zijn huidskleur. Een groot deel van Amerika kozen hem louter door zijn huidskleur. Oprah Winfrey(een van zijn sponsors) vond het enkele maanden ontroerend dat een zwarte Amerika's president kan worden.Het was volgens haar een zonde om voor hem niet te stemmen. Ten tweede geeft me hem een onrechtstreeks Linkse imago,wat zeker niet is.Iedereen die politiek dicht volgt weet het niet zo is maar toch krijg je die indruk. Mijn hoop is dat hij een patriot en Centrum Rechts blijft en zich niet laat invloeden door geen enkel richting. |
De linkse beweging drijft blijkbaar op 'hypes'... Zelfs de moorden van Van Themse werden tot een 'hype' omgevormd! We leven in een tijdperk van emo-politiek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Totaal niet jaloers,je moet de beurzen nu maar weeral eens zien crashen,je zou eerder bezorgd moeten zijn vind ik,zo kan het niet meer verder met deze Wereld ..........:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als neo liberaal ben ik vrij tevreden van de uitslag van deze verkiezing. Waarom jij als communist pur sang zo het delirium nabij bent omwille van deze verkiezing is een mysterie. Misschien moet je ons dat eens uitleggen.
|
Ik geef iedereen nu eens de goede raad om op teletekst van de NOS te gaan kijken op bladzijde 502,rood al wat de klok slaat in heel de Wereld dank zij Obama :?
|
Citaat:
|
Aangezien onze media het al weken over niets anders dan Obama heeft (en dan nog in positieve zin) bewijst toch dat hij tamelijk links moet zijn...
Slechts tot binnen enkele weken weliswaar. Dan begint het VS en Obama bashen. |
Links is al aan het ontwaken::-D
Vl-Pro: België moet defensiebeleid niet laten bepalen door Obama |
Citaat:
|
Citaat:
Ik begin zelfs meer en meer sympathie voor Obama te krijgen. Zijn realisme en psychologische aanpak interesseren mij mateloos. Ik zal hem beoordelen op zijn terughoudendheid en waardigheid. |
Hoelang zal het nog duren vooraleer links het heeft over 'Oh bah ma' en 'Oh bah pa'.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be