![]() |
Slimme kinderen stemmen groener
uit Times online :
Citaat:
|
Men zou inderdaad verwachten dat 'slimmere' mensen sneller geneigd zijn de wereld te analyseren op een langere termijn en dan zal men inderdaad ecologischer gaan denken. De vraag is dan of "Groen!" wel echt zo ecologischer is...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zelfs als we al de assumptie maken dat IQ-tests waarde hebben, dan nog is dat dubieus. Correct stemmen heeft te maken met uw kennis over politiek & economie. Heeft niets te maken met intelligentie. |
Citaat:
![]() |
De hoogste inkomens stemmen vaak republikeins mischien kunnen we daaruit besluiten dat de mensen met het hoogste IQ het minst verdienen...
|
Citaat:
|
Citaat:
De mensen die ik ken n die op Groen! stemmen, doen dat niet zozeer uit enthousiasme voor die partij, maar eerder als signaal naar de andere partijen. |
Citaat:
|
Citaat:
Koeien eten gras. Koeien zijn dus ook groen. Zoiets? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Intelligentie zal wel ergens op een nog onbepaalde manier en voor een deel erfelijk zijn natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
als signaal (naar wie weet wie) mijn icq is, volgens de een of andere test, 123 dat komt mij goed uit zo kan ik het onthouden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn iq is nu wschl minder dan 100 :cheer: alcohol :cheer: :cheer: alhocol:cheer: :cheer: fuckyouall :cheer: |
Het is algemeen geweten dat Groen! stemmers vermogende mensen zijn.
Vermogende mensen = gemiddeld intelligenter. Dus ja, dat zou wel eens kunnen kloppen. Ecologie is vandaag nog steeds een rijke mensen-dada. Iemand al eens geinformeerd naar zonnepanelen of de prijs van een hybride wagen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be