![]() |
Meer "zwarte" wijken = meer criminaliteit volgens Nederlands rapport CBS
Lees en huiver:
Citaat:
Ik vraag me af waarom uitgerekend de Marokkanen altijd en overal met kop en schouders boven de rest uitsteken in zowat alle negatieve statistieken. Wat is er toch aan de hand met dit volkje? Overigens doet het me wel deugd om te zien dat dit soort zaken tegenwoordig wel gewoon gezegd mag worden, daar waar Pim Fortuyn een aantal jaar geleden voor hetzelfde door het zelfverklaarde "wel"denkende linkse deel van politiek en bevolking gedemoniseerd werd, en uiteindelijk vermoord terwijl hij gewoon de waarheid zei. |
En wéér eens legt men een oppervlakkige link nationaliteit grootouders-criminaliteit, zonder er ook maar begrippen in verband met armoede, uitsluiting, welvaart in te betrekken.
Maw, men vertekt van een (voor)oordeel en zoekt cijfercorelatie om het vooroordeel te staven en te voeden. Wat niet past in het vooroordeel wordt gewoon niet onder ogen genomen. Héél kort door de bocht dus. |
Citaat:
Daarbij de opmerking dat wat betreft de uitsluiting die u noemt, dat die veelal toch aan desbetreffende groep criminele allochtonen zelf te wijten is. Citaat:
Citaat:
|
Dat onderzoek wordt dus (volgens de Telegraaf vermeld in het jaarrapport maar ik ken de historiek van die enquête niet: wie bestelde ze, op welke wijze, of kwam een ambtenaar zomaar op 't idee "laten we eens effe die en die cijfers vergelijken om te zien wat dat geeft?" (of werden onverwerkte politiecijfers geplukt uit het rapport of opgevraagd bij die instelling en werd daarna de conclusie door de krant of een politicus getrokken? ttz, staat het ook zo in het jaarrapport als in boulevardkrant Telegraaf?)
Een corelatie tussen twee factoren ( hier nationaliteit van grootouder en criminaliteit) nemen zonder andere factoren te onderzoeken (of formeel uit te sluiten) is onvolledig. |
Idd ik heb het juist op de Nederlandse tv gezien,er is weinig hoop voor deze criminele Marokkaanse jongeren,drugs stelen inbraken,mensen in elkaar slaan,vrouwen verkrachten ect (moslims noemen ze dat hé :oops: ):evil:
|
Citaat:
Het CBS in Nederland geeft in opdracht van de Nederlandse overheid al jaren lang elk jaar het "jaarrapport integratie" uit, en als u de moeite genomen had op deze link te klikken en naar ongeveer iets onder het midden te scrollen, dan had u kunnen lezen dat de, volgens uw eigen woorden dan toch, 'boulevardkrant' De Telegraaf de conclusie van het CBS nagenoeg integraal heeft overgenomen. Ook wordt er overigens in diezelfde 'boulevardkrant' vermeld dat er ook positieve ontwikkelingen zijn bij een aantal allochtonen. Kortom, uw pogingen om twijfel over de onderzoeksmethoden, opdrachtgevers en berichtgeving hieromtrent te zaaien, zijn erg doorzichtig. Waarom doet u dat eigenlijk? |
Waarom? Dat schreef ik al:
Een corelatie tussen twee factoren ( hier nationaliteit van grootouder en criminaliteit) nemen zonder andere factoren te onderzoeken (of formeel uit te sluiten) is onvolledig. |
Citaat:
Het antwoord op deze enigzins retorische vraag luidt dan ook: waarschijnlijk niet, daar het een volledig rapport over de integratie van allochtonen van allerlei herkomst betreft, en niet alleen die van Marokkaanse allochtonen, en niet alleen de criminaliteitscijfers onder allochtonen. |
ik heb op korte tijd een verschrikkelijk haat ontwikkelt tegenover dat Marokkaans gespuis.
|
Citaat:
Niet persoonlijk worden. |
't was twee keer Vlaams tuig, de derde keer had ik toevallig iets in de auto liggen ('t was wéér Vlaams)
|
Citaat:
Hey, pipo, ik heb ook armoede. Ik kom met mijn werkloosheidsuitkering nauwelijks iedere maand rond. Toch pleeg ik geen criminele feiten en bezondig ik mij niet aan vandalisme. Nu gij. |
Citaat:
Dan nog zal filo die jihadis blijven verdedigen. http://forum.politics.be/showpost.ph...43&postcount=9 |
Wie de zaden der haat kweekt...
All crimes should be treasured if they bring thee pleasure somehow. Aleister Crowley The Book of The Law |
All crimes should be treasured if they bring thee pleasure somehow. Aleister Crowley The Book of The Law |
Citaat:
|
Citaat:
U bent dan ook niet opgevoed met haat tegenover ons en onze vrije westerse seculiere samenleving. http://forum.politics.be/showpost.ph...43&postcount=9 ALLAH AKBAR COUSIN ! ON VA LES BAISER ! JIHAD ! ON VA BRULER L'EGLISE ! http://www.youtube.com/watch?v=Q_OAy...eature=related |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be