![]() |
06/11 Senator van Front National zingt anti-joods lied
Freya Piryns (Groen!) heeft naar enkele collega-senatoren een filmpje gestuurd waarop FN-senator Michel Delacroix een anti-joods lied aanheft. De blinde senator van de extreemrechtse partij krijgt hoogstwaarschijnlijk het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding (CGKR) achter zich aan.
Op het filmpje is te zien hoe Delacroix zich kostelijk amuseert op een zomers terrasje. Zijn gezelschap, dat onherkenbaar is gemaakt, vraagt hem om een liedje te zingen. De blinde Delacroix denkt even na "om zich te concentreren" en zet daarop een lied in dat weinig stichtend is. Vertaald luidt het: Mijn kleine jodin ligt in ongebluste kalk. Ze heeft haar ghetto verlaten en is levend verbrand. Bron: http://www.gva.be/nieuws/politiek/default.asp?art={84157C76-6670-48DE-9843-74CFABFA8DA0} (waar ook het filmpje staat) Walen tolerant? Vlamingen fascistisch? Allemaal dikke zever natuurlijk! Ik vraag me trouwens ook af hoe mevrouw Piryns aan dat filmpje gekomen is. |
Citaat:
|
Degrelle lui-même n'etait pas contre la Belgique n'est-ce pas?
|
Citaat:
|
Waar vind je geen recistische liederen ?
|
Dan te bedenken dat die walgelijke kerel zijn extreem-rechtse partij ooit ci. 1 miljoen kiezers kon overtuigen ...
Ah neen wacht .... dat klopt niet helemaal :p |
Citaat:
Wat dit verhaal betreft, ik heb het over het Franstalige site 7sur7 gelezen. Als u een beetje de oude Franse chansons kent, kent u misschien "L'eau vive" van Guy Béart. Delacroix heeft dit liedje "gecoverd". |
storm in glas vodka, maar ja , de joodjes hebben toch de langste tenen
je mag en moet met alles lachen maar niet met die sukkeltjes, verboden!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's wel 1 op de 12 Brusselaars, dus zo klein is die partij dus niet. In iedergeval veel groter dan die BUB. |
Afgezien van het feit dat dit topic niets met staatsinrichting te maken heeft, is er reeds een topic lopende in het juiste subforum: http://forum.politics.be/showthread.php?t=114555
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be