![]() |
Primeur tegen corrupte vakbonden : lid VB ongeldig uit vakbond gezet
Lid Vlaams Belang ongeldig uit vakbond gezet
![]() De rechtbank van eerste aanleg van Antwerpen heeft geoordeeld dat de uitsluiting van een Vlaams Belang-militante uit de christelijke bediendenbond LBC ongeldig was. De vakbond kon niet bewijzen dat de uitsluiting door een rechtsgeldige bepaling kon worden verantwoord. Het Vlaams Belang reageert verheugd en spreekt van een belangrijk precedent. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...nd-gezet.dhtml kleine overwinning :cheer::cheer::cheer::cheer: |
Inderdaad, dit is een zeer belangrijk precedent!
benieuwd wat er nu volgt! |
Citaat:
De vakbond kreeg enkel ongelijk omdat ze niet de juiste procedure gevolgd had, maar het VB is kennelijk zelfs met deze dode mus blij. :-D |
Ik snap niet waarom je daarom moet juichen, Geert.
Ik weet dat het leuk is als 'uw' clubje aan de macht is, maar als dat uw leidraad is van rechtvaardigheid, dan heb je mijn inziens een redelijk verwerpelijk rechtvaardigheidsgevoel. |
Citaat:
Zeker als we onderstaande op de site van het hypocriet CGKR lezen. Andere discriminatiegronden huidige of toekomstige gezondheidstoestand fysiek kenmerk vermogen burgerlijke staat geboorte genetisch kenmerk politieke overtuiging sociale afkomst |
Citaat:
|
Ze zouden beter alle leden schorsen en dan LBC-ACV zelf.
Gevolgd door al de rest... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom is die liedjeszanger uit het VB gezet?
Misschien was hij de perfekte vlaams-nationalist, een voorbeeld van eigen volk eerst. Hij deed iets wat niet overeensemt met de waarden die de vereniging wil hoog houden. Meer moet daar niet over gezegd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie echter geen reden om te juichen. Die praktijken zijn redelijk schandalig. Discriminatie bij overheidsinstellingen, vind ik schandalig. |
Citaat:
|
Citaat:
..... En zoals de ideologie van de islam en het Westen. :-) Zelfs Dewael gaf dat in een van zijn weinig heldere momenten eens toe. Citaat:
|
Citaat:
Meng wat gemakkelijk idealisme, vergroot de problemen wat uit en profiteer als organisatieleider. Perfect huwelijk tussen beide! |
Citaat:
Heeft dat mens dan gezegd dat die vakbond corrupt is? Het wordt gewoon tijd dat er een (normale)vakbond komt die ontzuild is want nu zijn er slechts vakbonden voor liberalen, sossen en CDenV'ers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoveel als mogelijk is geld verzamelen. :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be