![]() |
Pietje is de zesenzeventigste FvdW
Hallo beste bezoekers
Piraat heeft Pietje als zijn opvolger gekozen Pietje beschrijft zichzelf als volgt: Mijzelf zou ik omschrijven als een sociaalvoelend en koppig iemand wat goed vertaald word in mijn vakbondswerk dat ik reeds zeer geruime tijd verricht. In tegenstelling tot de meesten hier aanwezig, heb ik geen (Vlaams)nationalistische reflex, wat niet wil zeggen dat ik zou "anti Vlaams" of "Belgicistisch" zijn, wat hier uitvoerig ten onrechte word beweerd.Nationalisme zie ik evolueren naar fanatisme en extremisme en dat schrikt mij af. En de geschiedenis bewijst dat die angst niet echt ongegrond is. Dat ik geen separatist ben, heeft te maken met mijn pragmatische benadering als linkse syndicalist. Ik werk in een Federaal overheidsbedrijf (www.belgocontrol.be), waar dus zowel Walen als Vlamingen tewerkgesteld zijn, en daar ondervind ik dus dagelijks dat Walen en Vlamingen beter gezamelijk strijden voor hun rechten. Verder ben ik een groot liefhebber van lekkere vettige Rock'n Roll (gaande van de late sixties tot nu) en Britse sitcoms en detectives. Ik woonde vele jaren in Brussel en nu dus in Tienen. En eerlijk gezegd, ik mis na acht jaar nog altijd "de grootstad". |
De traditionele openingsvraag, hoeveel keer eet je frietjes per maand en wat is je lievelingssaus?
|
Wat met BHV?
Heb je een mening over monetaire beleid & dergelijke zaken? Zo ja, de welke? Moet de overheid een overschot, een tekort of een evenwicht hebben in de begroting? Waarom? Welke rock & roll? Wat vind je van Nick Cave & the Bad Seeds? |
Ben jij origineel een Broesseleer ? Of was je "tijdelijk" ingeweken, zo ja van waar ?
|
Een dood simpele vraag; hoe gaat het beste Pietje ?
|
Heb jij dezelfde snor als Zappa?
|
Ah Pietje is fvdw, tof. Wat is uw lievelingsfilm, Pietje?
|
Pietje jongen, wat wil je hebben voor mijn verjaardag?
|
hallo filosoof, alles kits ?
|
:cheer: Pietje :cheer:
Zou je het wenselijk vinden indien vakbondsmilitanten meer van zich zouden laten horen bij de top? |
Goedeavond Pietje,
bij het slapengaan, tel jij dan vaak schaapjes? Of tel je enkel de pootjes die je dan deelt door vier? |
Wat denk jij over het fenomeen "piraat"?:lol:
|
Wat denk je over het koningshuis ?
|
Op welke partij stem je?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ça va 8-) Momenteel wat moe (nacht gedaan) maar ik klaag niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De rest vd antwoorden volgt later. Nu dutje doen (nachtdienst gedaan).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be