Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zou het kunnen... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114880)

Jazeker 14 november 2008 21:18

Zou het kunnen...

... dat een oude bekende terug is?

http://forum.politics.be/member.php?u=13580

If so, :cheer:

Lamme Goedzak 14 november 2008 21:25

Alles kan! Maar 1 ding is zeker: man, wat een lelijke avatar heeft ie!!!

(Edoch, de manier waarop hij de Nederlands taal aanwendt kan me bekoren. Hij heeft tot nu toe slecht 1 post, maar hij schiet wel raak. Dat wel.)

Jazeker 14 november 2008 21:32

Toen ik dit de openingspost schreef had hij nog geen berichten geschreven. Maar na het lezen van die ene post, ben ik al 99% zeker dat het onze oude vriend is.

Na 1000 nieuw aangespoelde trollen, de terugkeer van toch maar 1 serieuze debater. 1 zwaluw maakt de lente niet, maar het is heugelijk nieuws.

largo_w 14 november 2008 21:34

rob roy?
nog één???8O

van Maerlant 14 november 2008 21:48

Allez, er is nog hoop voor politics.

LastMohican 14 november 2008 21:55

euh..

Pietje 14 november 2008 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 3803565)
rob roy?
nog één???8O

nickname number 5. Die mens maakt dus een serieuze identiteitscrisis door.

Jazeker 14 november 2008 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 3803613)

Als ik iemand niet verdenk van labiele neigingen dan is het hem wel. En dan moet je nog rekenen dat ik niet 100% akkoord ben met zijn gedachtengoed. Mor soit... ik ben dan ook verdraagzaam en niet meteen smijten met mentale ziektes als iemand mijn mening niet deelt.

From_Vlaanderen 14 november 2008 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3803678)
Als ik iemand niet verdenk van labiele neigingen dan is het hem wel. En dan moet je nog rekenen dat ik niet 100% akkoord ben met zijn gedachtengoed. Mor soit... ik ben dan ook verdraagzaam en niet meteen smijten met mentale ziektes als iemand mijn mening niet deelt.

:rofl:
Teelbalkanker :twisted::twisted:.;-)

Pietje 14 november 2008 22:38

Citaat:

Vijf nicknames nodig hebben om "zijn ei" te leggen, getuigt niet echt van een standvastige persoonlijkheid.

Graziëlla 14 november 2008 22:39

Citaat:

Dat vind ik heel goed gezegd.Tegenwoordig verklaart men de ander gewoon gek of dom of simpel gewoon omdat hij een andere mening heeft.

Jazeker 14 november 2008 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla (Bericht 3803695)
Dat vind ik heel goed gezegd.Tegenwoordig verklaart men de ander gewoon gek of dom of simpel gewoon omdat hij een andere mening heeft.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 3803692)
Vijf nicknames nodig hebben om "zijn ei" te leggen, getuigt niet echt van een standvastige persoonlijkheid.

Het kan verkeren...

pintjeeuh 14 november 2008 23:17

weet niet wie dat is, maar ik hoop dat de negerin gelijk heeft!
:cheer:

piraat 14 november 2008 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 3803613)

Hoor wie spreekt ? De man die Zappa zijn portret gebruikt om zichzelf voor te stellen ?:lol: Van een identiteitscrisis gesproken ...

Graziëlla 14 november 2008 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pintjeeuh (Bericht 3803755)
weet niet wie dat is, maar ik hoop dat de negerin gelijk heeft!
:cheer:

foei dat is discriminerend, pintjeuuuuh, tegenwoordig mag men de term negerin niet meer hanteren.

Patsy Stone 14 november 2008 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3803766)
Hoor wie spreekt ? De man die Zappa zijn portret gebruikt om zichzelf voor te stellen ?:lol: Van een identiteitscrisis gesproken ...

Over nicknames gesproken... Aan de hoeveelste ben jij eigenlijk ondertussen? We herinneren ons allemaal de bijzonder eloquente Carlgustaaf en natuurlijk de ongeëvenaarde Forumspook. Maar naast die twee en je huidige naam 'Piraat' zijn er ongetwijfeld nog een heleboel geweest. Op welke alias uit je collectie kijk je met speciale trots terug?

pintjeeuh 14 november 2008 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla (Bericht 3803770)
foei dat is discriminerend, pintjeuuuuh, tegenwoordig mag men de term negerin niet meer hanteren.

Waarom niet? een stoel noemt toch ook een stoel?
En de tafel begint toch ook niet te roepen dat ik niet mag zeggen dat die naast hem een stoel is?

piraat 14 november 2008 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone (Bericht 3803775)
Over nicknames gesproken... Aan de hoeveelste ben jij eigenlijk ondertussen? We herinneren ons allemaal de bijzonder eloquente Carlgustaaf en natuurlijk de ongeëvenaarde Forumspook. Maar naast die twee en je huidige naam 'Piraat' zijn er ongetwijfeld nog een heleboel geweest. Op welke alias uit je collectie kijk je met speciale trots terug?

Ik heb geen idee waar jij het over hebt, "dame " :-) Je vriend " Zappa " zou weer direct met mentale ziektes beginnen schermen moest je hem zo aanspreken, denk ik, maar zo ben ik niet :-) ik zeg enkel : Bewijzen ? Zoniet, kruip dan maar de boom in :-)

Graziëlla 14 november 2008 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pintjeeuh (Bericht 3803777)
Waarom niet? een stoel noemt toch ook een stoel?
En de tafel begint toch ook niet te roepen dat ik niet mag zeggen dat die naast hem een stoel is?

Je moet de zaken nu niet gaan banaliseren.
De connotatie van de term negerin is denigrerend en zelfs discriminerend.
Dat zegt toch mijn kleindochter. Toen ik het woordje neger gebruikte wist ze mij een hele reke te zeggen. Maar ik ga er vanuit dat mijn kleindochter gelijk heeft, het is zij die tenslotte verder studeert. Toen ik haar leeftijd was stond ik al te kuisen.

Patsy Stone 14 november 2008 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3803781)
Ik heb geen idee waar jij het over hebt

Echt niet? :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be