![]() |
Zou het kunnen...
|
Alles kan! Maar 1 ding is zeker: man, wat een lelijke avatar heeft ie!!!
(Edoch, de manier waarop hij de Nederlands taal aanwendt kan me bekoren. Hij heeft tot nu toe slecht 1 post, maar hij schiet wel raak. Dat wel.) |
Toen ik dit de openingspost schreef had hij nog geen berichten geschreven. Maar na het lezen van die ene post, ben ik al 99% zeker dat het onze oude vriend is.
Na 1000 nieuw aangespoelde trollen, de terugkeer van toch maar 1 serieuze debater. 1 zwaluw maakt de lente niet, maar het is heugelijk nieuws. |
rob roy?
nog één???8O |
Allez, er is nog hoop voor politics.
|
euh..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Teelbalkanker :twisted::twisted:.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat vind ik heel goed gezegd.Tegenwoordig verklaart men de ander gewoon gek of dom of simpel gewoon omdat hij een andere mening heeft. |
Citaat:
Citaat:
|
weet niet wie dat is, maar ik hoop dat de negerin gelijk heeft!
:cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de tafel begint toch ook niet te roepen dat ik niet mag zeggen dat die naast hem een stoel is? |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet de zaken nu niet gaan banaliseren. De connotatie van de term negerin is denigrerend en zelfs discriminerend. Dat zegt toch mijn kleindochter. Toen ik het woordje neger gebruikte wist ze mij een hele reke te zeggen. Maar ik ga er vanuit dat mijn kleindochter gelijk heeft, het is zij die tenslotte verder studeert. Toen ik haar leeftijd was stond ik al te kuisen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be