![]() |
Een brok armoede, die Sint met zijn Piet
Vanmiddag aangekomen in de oude haven van ons dorp, die helemaal niet meer in de verbinding staat met de zee.
Zouden ze die miniatuur nepstoomboot over het land getild hebben ? En al die arme kindertjes......uren wachtend voor voor dat armoedige stel uit Spanje. We zijn opgelicht! :evil: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het is om te huilen. Ieder jaar zijn er wel problemen met de aankomt van Sint. In 1995 woei (of is het waaide) zijn puntmuts af, zo het publiek in. Vorig jaar ging de Sint op de vuist met die achterlijke gladiool van een kerstman. |
Citaat:
Wanneer is dat trouwens? Sinterklaas? |
Een beetje ordentelijke landingsoperatie van de Sint wordt normaal in de weken vooraf al voorbereid door een invasie van hulp-sinten in alle grote handelszaken in de omtrek....
En hier is ook al sprake van hoofdpieten,hetgeen impliceert dat er ook hulppieten zijn ... Ik weet eigenlijk niet of een hoofdpiet een hogere rang heeft dan een hulpsint..... :? Ik mis Nicodemus,die boekhouder van de Sint, die ergens in de jaren zeventig verdwenen is :| |
Citaat:
![]() |
lal :') Dat bootje :')
het doet mij denken aan die aflevering van 'Keeping up Appearances' waarin Hyacinth gaat varen en ze in de rivier tuimelen :') enfin; in ons dorp komt de sint met een grote boot aan, begeleid door ongeveer 50 kano's vol met pieten :) |
Citaat:
Bij die aflevering deed ik het zowat in mijn broek! :-D :-D |
bij ons zijn er trouwens ook hoofdpieten! :P
|
waar zijn de koeien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteindelijk vaart ook Fortis hier wel bij. Want Sint heeft daar zijn centjes opstaan. |
echt het is spijtig voor die kinderen, maar telkens als ik die foto zie van die sint en piet in dat te klein bootje in de kant, begin ik hardop te lachen :')
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Choco-guldens! :clapping: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be