![]() |
Solidarisme is de toekomst!
Op 28 november aanstaand eorganiseert N-SA een eerste activiteit in Antwerpen, namelijk een debat / discussieavond over het (nieuwe) solidarisme in de 21ste eeuw.
Naast N-SA coördinator E. Hermy neemt ook VB-parlementslid Pieter Huybrechts deel. Interessant voor al wie geïnteresseerd is in solidarisme! Waarom het VB geen solidaristische partij meer is, wat het nieuwe solidarisme inhoudt, welke maatschappijkritieken en -oplossingen het N-SA formuleert kan je die avcond te weten komen. Uiteraard zijn ook VB'ers die nog 100% achter hun partij staan ook welkom. Meer info: Debat over solidarisme 28 november in Antwerpen! Waar? Quinten Matsys, Moriaanstraat 17 Antwerpen Wanneer? 28 november 2008 Aanvang? 20u00 Het Manifest van N-SA werd op bijzonder veel lof onthaald in Frankrijk, tot in academische kringen (professoren Vial, Haudry), Terre et Peuple en nu ook via de Parti Populiste die een solidaristische weg zal inslaan: Le solidarisme comme alternative �* la crise :-D |
Succes met de activiteit
|
Citaat:
Degene die hier wordt vermeldt: http://www.angelfire.com/biz2/rlf69/CR/pinault.html ???????? |
Citaat:
Professor emeritus aan de Universiteit Jean Moulin in Lyon, doceerde middeleeuwse geschiedenis en één van de leidende figuren in het Institut d'études indo-européennes. :-D ![]() |
Nog wat extremistische puberreactionairen, ik begon al te wanhopen dat er geen toekomst meer in zat.
|
nieuw nieuw nieuw....
? |
Ik mag met 100% zekerheid veronderstellen dat Dhr. Huybrechts onder serieuze druk staat om niet deel te nemen aan dit debat.;-)
Chapeau voor hem als hij toch deelneemt ! |
Ik vind dat de heer Huybrechts het Vlaams Belang moet leiden. Dat zou een prachtige zaak zijn.
|
Solidarisme heeft geen toekomst. Kwestie van mensen met die illusie even wakker te schudden.
|
Voor een franstalig solidaristisch verenigd europa ?
|
Citaat:
U vergist zich. Momenteel beleven we het failliet van uw favoriete systeem met name het liberaal kapitalisme. Zonder overheidssteun (!) was het complete systeem in elkaar gestuikt. Het communisme had eerder al zijn ondeugdelijkheid bewezen. Dus...tijd voor een ander en beter systeem ! Uit zelfverdediging !;-) |
Citaat:
Overigens heb ik er vertrouwen in dat dit systeem, dat als enige kan werken, zal blijven werken. Door het overheidsingrijpen van de laatste tijd zal dat proces wel vertraagd worden. |
Citaat:
Heb jij het programma van de N-SA al gelezen ??? Overduidelijk van niet, anders zou je zo geen klinklare nonsens neerpennen. Ik neem je je onwetenheid niet kwalijk (Christus moet z'n getal hebben) maar probeer niet alle topics vol te spammen met je meelijkwekkende one-liners ! |
Citaat:
|
Citaat:
Kun je nu ook eens concreet aanduiden (eventueel met pagina en citaten enzo...) waar je dat "nazisme zonder denkbaar verschil" ziet staan. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.n-sa.be/index.php?option=...d=49&Itemid=59 |
Citaat:
Lees eerst eens het volledige manifest i.p.v. je te baseren op enkele titels. Dan kunnen we verder praten. |
de titels betekenen dan niets? en staan niet in voor de inhoud van het artikel?
of zijn het oneliners, aandachtstrekkers....? |
Citaat:
|
De overdreven solidaristische afkeer van zowel communisme als liberalisme laat mij trouwens ook terugdenken aan de jaren '30. Het is helemaal geen alternatief, het is een parasiet op de neergaande trends in de conjunctuur.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be