Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   boek een reisje voor je schoonmoeder !! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114910)

jodewa 15 november 2008 21:46

boek een reisje voor je schoonmoeder !!

een goeie tip voor schoonmoeders of gehate vrienden.
Boek een een weekendje weg voor hun op jouw kosten.:-D
Gegarandeerd succes om je goeie "slechte" punten nog te verhogen en je haat gehalte de bol laten uit te swingen:twisted:
De keet: la sapinière in Vresse sur semois. Nog steeds, heel onbegrijpelijk, te boeken in jetair kortbij vakanties.
Wil je bevestiging van mijn verhaal : lees de lekkere recensies op www.zoover.be. Ik ben zelf ook eens in mijn onbezonnen jaren in dit "hotel" geweest en kan het bevestigen. Ik denk dat de eigenaar quasi zeker zijn dochter of vrouw moet uitlenen aan heel de mannelijke redactie om in Jetair te blijven staan in hun folder:hug::hug:.
Of hoe een prachtige omgeving geen garantie biedt op een goed hotel!!
Nog suggestie's? Mijn schoonmoeder haar koffers staan al klaar en 'k wil nog beter doen:-P (wel liefst dichtbij,hé)
Veel leesgenot.

Txiki 15 november 2008 21:51

Is dit spam, publiciteit, reclame?? Goedkoop verpakt in een cliché? 8-)

jodewa 15 november 2008 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3804777)
Is dit spam, publiciteit, reclame?? Goedkoop verpakt in een cliché? 8-)

Wil je het antwoord?
Ga er zelf eens heen en je zal zien welke reclame dit is:-D
Cliché? maat, ik ga zelf meedere malen per jaar op dichtbijvakantie in de benelux en duitsland en heb totaal geen interesse om reclame te maken!
Maar je zal blijkbaar de link niet gevolgd hebben alvorens te reageren. Dat zegt genoeg.8-)

Txiki 15 november 2008 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jodewa (Bericht 3804786)
Wil je het antwoord?
Ga er zelf eens heen en je zal zien welke reclame dit is:-D
Cliché? maat, ik ga zelf meedere malen per jaar op dichtbijvakantie in de benelux en duitsland en heb totaal geen interesse om reclame te maken!
Maar je zal blijkbaar de link niet gevolgd hebben alvorens te reageren. Dat zegt genoeg.8-)

:-D Ik heb de link even aangeklikt, maar ben niet verder gaan kijken. Mijn excuses. Het kwam zo over bij mij.

bentje 16 november 2008 09:37

Er zitten heel uiteenlopende reviews bij, dat kan dus maar 2 dingen betekenen.

1. sommige mensen verwachten teveel van een goedkoop hotel, vergeten dat ze op reis zijn en ergeren zich de hele reis door in plaats van van de omgeving te genieten.

2. Ze spreken over 2 verschillende gebouwen (iemand schreef dat hun kamer in een ander gebouw was op het eind van de straat) en het ene gebouw is verouderd, het andere niet.

Trouwens, who cares, wij hebben ons ook nog mispakt hoor, maar wij hadden zoiets van: wij zijn hier niet gekomen om ons druk te maken of heel de dag in het hotel te zitten. Laat ons genieten van de tijd die we hier samen doorbrengen.

Jazeker 16 november 2008 10:00

Vlieg met Iberia. Beste piloten die je kan hebben en als je naar het toilet gaat en je grote zakken hebt, heb je ook zeep voor de rest van het jaar :)

Txiki 19 november 2008 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3805075)
Vlieg met Iberia. Beste piloten die je kan hebben en als je naar het toilet gaat en je grote zakken hebt, heb je ook zeep voor de rest van het jaar :)

:lol:

Dronkoers 19 november 2008 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jodewa (Bericht 3804774)
Ik denk dat de eigenaar quasi zeker zijn dochter of vrouw moet uitlenen aan heel de mannelijke redactie

:cheer:

BigF 20 november 2008 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jodewa (Bericht 3804774)
een goeie tip voor schoonmoeders of gehate vrienden.
Boek een een weekendje weg voor hun op jouw kosten.:-D
Gegarandeerd succes om je goeie "slechte" punten nog te verhogen en je haat gehalte de bol laten uit te swingen:twisted:
De keet: la sapinière in Vresse sur semois. Nog steeds, heel onbegrijpelijk, te boeken in jetair kortbij vakanties.
Wil je bevestiging van mijn verhaal : lees de lekkere recensies op www.zoover.be. Ik ben zelf ook eens in mijn onbezonnen jaren in dit "hotel" geweest en kan het bevestigen. Ik denk dat de eigenaar quasi zeker zijn dochter of vrouw moet uitlenen aan heel de mannelijke redactie om in Jetair te blijven staan in hun folder:hug::hug:.
Of hoe een prachtige omgeving geen garantie biedt op een goed hotel!!
Nog suggestie's? Mijn schoonmoeder haar koffers staan al klaar en 'k wil nog beter doen:-P (wel liefst dichtbij,hé)
Veel leesgenot.

Ik dacht; allez vooruit, we zullen eens gaan kijken wat men zoal over de plaatselijke Fawlty Towers from Hell weet te vertellen. Jodewa is vrij nieuw en hij/zij heeft nog steeds het voordeel van de twijfel.
Maar wat lees ik bij de eerste recensie;
Citaat:

net terug van gastronomisch weekend en ik moet toegeven , in dit hotel kom je echt tot rust ! eenvoudige propere kamer (ik slaap daar enkel), tegelvloer op badkamer .menuu's waren voldoende , kwaliteit was goed (vers , seizoensgebonden maaltijden).restaurant was ietwat kitcherig ,bediening eerder amateuristisch idd , maar als je met patroon praat weet je dat het daar ook moeilijk is deskundig personeel te vinden.
Maw, zo erg zal het allemaal wel niet zijn. Het hotel waar ik vorig jaar op verlof was kreeg ook behoorlijk wat slechte kritieken maar ik heb er ginder niet veel van gemerkt. Alleen de zelf-tap wijn was niet te zuipen maar 10m verder kreeg je lekker spul uit flessen. En idd, niet alle coctails waren in de all-in voorzien maar van de 30 verschillende waren er toch zeker 20 dat wel.

Kortom; op elk hotel kan je liggen mekkeren. Overigens is de algemene beoordeling (6,1/10) nog niet eens zo gruwelijk slecht.

Niet echt geschikt om uw schoonmoeder naartoe te sturen dus. De kans dat ze zich geweldig gaat amuseren is immers een beetje te groot...

Nelle 20 november 2008 09:43

Hoe krijg je je schoonmoeder op een reis zodat ze niet meer terug komt :evil:

Txiki 20 november 2008 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 3811604)
Hoe krijg je je schoonmoeder op een reis zodat ze niet meer terug komt :evil:

Een enkel ticket naar de eeuwige jachtvelden?

Nelle 20 november 2008 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3811617)
Een enkel ticket naar de eeuwige jachtvelden?

Da's misschien een beetje te grof ;-)

Txiki 20 november 2008 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 3811620)
Da's misschien een beetje te grof ;-)

Ah, je krabbelt al terug, "stoere" Nelle

Nelle 20 november 2008 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3811625)
Ah, je krabbelt al terug, "stoere" Nelle

iemand naar de eeuwige velden sturen is een beetje grof niet?

lantjes 20 november 2008 11:22

kom, 't mag iets kosten...'k heb tenslotte haar dochter "gekregen"...

Hoe zou ze daar uitkomen? :-P

http://www.allrussiatours.com/jet-fi...t/program.html

Txiki 20 november 2008 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 3811639)
iemand naar de eeuwige velden sturen is een beetje grof niet?

je vraagt zelf naar een bestemming waar ze niet van terug kan komen.

lombas 20 november 2008 11:44

Tapijt in de badkamer? Is dat niet verboden of zo?

lantjes 20 november 2008 12:40

'k heb haar nog eentje 8O
http://www.tematis.com/boutique/plon...4-DD-DH8YC-8ND

lombas 20 november 2008 12:44

Valt het op dat het overal vol zit met Nederlanders?

:mrgreen:

roger verhiest 20 november 2008 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3811901)
Valt het op dat het overal vol zit met Nederlanders?

:mrgreen:

Groot-Nederlanders ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be