![]() |
Waar is Polly toch ?
Heb haar al een tijdje hier niet meer gezien. :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze was toch aan het verhuizen of zo ? Zometeen is ze door een boze arabier meegelokt naar de kamelen. |
Citaat:
Trouwens, dien arabier zal al spijt herbben, een hele arm door een blender gejaagd enzo ;-) |
Polly, waer bestu bleven? :(
|
Citaat:
Polly....Polly....waar ben je ? |
tututut
lepe truuken, dat moet je met Polly uithalen ! Polly, starbuckje ??? :D |
Citaat:
|
Citaat:
Schaam je. Zoiets zeg je toch niet tegen een dame. |
Pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooo
Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooo ... Pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooo Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooo :-( |
Ik zag ze enkele dagen geleden nog in maatschapelijke. Maar idd, ze komt erg weinig tegenwoordig.
POWOOO, waar ben je?? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Starbucks? Was het maar waar.
Vieze beige te fijn gemalen bio koffie, en nog wel :oops: oxfam ook. Nee, ik ben op thee overgestapt, voorlopig. ;-) Leuk draadje trouwens! Ga door! Ik heb het een beetje druk met IRL op dit moment.. een hart onder de riem is altijd welkom. |
Citaat:
|
Ja, ik zag die draad over hofnar De CROOthoop en kon het weer eens niet laten, ookal heb ik zoveel te doen, ik vind het zo heerlijk die vent afschuwelijk te vinden... zo'n beetje zoals floppy met --------nee laat maar ook.
:P |
zij is waa-aarlijk opgestaan ... alleloejoeja !
(jaha Anna is nog misdienaar geweest ! ... ik moest wel ni terugkomen na één keer al) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
munttheetje ? Polly ? (met giga veel echte suiker!) of ben jij meer een lindethee vrouwtje ? |
Citaat:
nope ni zat ... alleen veel te veel gebabbel op de bank ... en ge moogt maar éne keer tijdens de mis met dat belleke rinkelen ... ik vond dat hip om dat zo'n keer of vier te doen na dat de pater sj iets te zeggen had :-o ik blijf erbij, die éne mis, dat was de tofste die hij ooit gedaan heeft :? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be