![]() |
De slechtste scenario die Amerika zich kon voorstellen, krijgt stilletjes aan vorm.
Na Al-Sistani, komt nu Muqdata Al Sadr op het lijstje waar Amerika rekening moet houden. Gisteren 7 betogers in Najaf doodgeschoten. Reactie: duizenden Muqtada Al Sadr aanhangers die rustig wandelen naar de Spaanse militaire basis. Ik denk dat de Spaanse militairen daar in hun broek scheten!! Als die aanhangers de wapens opnemen, wordt Najaf de 2de stad waar de Amerikanen het best kunnen vertrekken. Na Falluja, nu Najaf, beetje bij beetje worden de grote steden terug ingenomen... Ondertussen werken de Amerikanen aan een bestuur die geen vat meer heeft op het volk. Agenten worden doodgeschoten, politiechefs worden afgemaakt. En bestuur Bremer die dagelijks komt stoeffen dat alles goed verloopt. Inderdaad vanuit de vergaderlokaal verloopt alles goed, maar Bremer, ga eens op stad in de steden en wil u dan terug spreken. |
Zo te horen na al jouw postings kan ik wel bijna stellen dat je het nog graag hebt ook. Je zou waarschijnlijk ook hardop lachen wanneer er weer moslims ergens aanslagen plegen tegen onschuldigen.
|
Ik steun het verzet tegen de bezetters en collaborateurs.
En, elke dode bezetter doet me niks. Buiten de extreme vormen zoals een lijk lynchen. |
Citaat:
|
Zoals hier in Gent toen ze stonden te roepen en in hun handen klappen op die aanslag op 11 september in de WTC torens
|
Als ze een internationaal VN mandaat hadden, waren ze bevrijders.
Nu vallen ze een soeverein land binnen zonder mandaat en tegen alle mogelijke menselijke regels in en met de allerbelachelijkste leugens die je maar kan bedenken, dus bezetter. |
Citaat:
Zouden de terroristen die nu het de irakees nog moeilijker maken een mandaat hebben van de vn? |
EEN mabdaat van hun moslim god
|
Mandaat
|
Het maakt ons in ieder geval duidelijk dat de moslims, ook bij ons in feite aan de kant van de vijand staan.
Ze maken geen integraal deel uit van onze Westerse samenleving, ze worden hooguit getolereerd in onze contreien. Maar voor hoelang nog? |
diene Muqdata eindigt nog met een kogel ins zijn pens...
dat is de wil van Allah. :bad-word: |
En dan krijgt hij 72 maagden wel minderjarige maar voor hun teld dat niet
|
Citaat:
|
Mustapha ga dan u verzet steunen terplaatse,maar nee hiet zit u vijlig he
|
veilig
|
Citaat:
|
Dank Vlaanderen Boven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beste zeveraars,
gelieve op het onderwerp te reageren en niet laag te vallen tot toogpraat. dankuwel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be