![]() |
Pro-Europese wind waait tot aan Reykjavik
Citaat:
De quote geeft de ratio van de EU aan. Nog één uit hetzelfde artikel: Citaat:
|
Citaat:
|
Het beste zou zijn dat de landen van de Eurozone een sprong voorwaarts maken ,zodat de overige landen in de positie komen dat ze moeten vragen of ze a.u.b. mee mogen doen.
De tijd is nu rijp voor een kopgroep. Hopelijk neemt Sarkozy nog een initiatief hiertoe. |
Citaat:
De EU en democratie ? Dat vloekt! |
Mensen begrijpen mij nooit als ik zeg dat ik de hele financiele crisis een positieve zaak vind, hier nog maar een positieve kant ervan.
|
Ik begrijp je wel Zam. De EU kan nu tegenover die pacifisten - die overigens 9 van de 10 keer niet weten waarover ze het hebben, roepen allemaal "boe Europa" maar dat is dan ook alles - bewijzen dat ze wél wat waard is. En ik denk dat dit aardig lukt: wij worden lang zo erg niet door de Kredietcrisis geraakt als Amerika ... laat staan Afrika.
|
Citaat:
Citaat:
Aan de ene kant groeit een toenemende bewustwording van de voordelen van de EU, aan de andere kant groeien ook de partijen met ‘easy answers’. Kortom de polarisatie neemt toe. |
Citaat:
|
Inderdaad!
Waar blijft de Europese versie van Obama!? |
Citaat:
Citaat:
|
Wat een grap. Echt. Sinds wanneer zijn de Ieren plots voor het verdrag?
|
Citaat:
|
Bij de Ieren moet je de varkensstaart methode toepassen....
|
Citaat:
De uitslag van het referendum is wat het is: no. Grappig hoe de eurofetisjisten elke kritische stem proberen te verdraaien. |
Citaat:
Uit deze survey blijkt ook dat de eigenlijke inhoud van het verdrag in feite maar een kleine invloed had op het resultaat. :? |
En je verwacht dat ik dié survey ga vertrouwen? :lol:
komaan, de opiniepeilingen van de BUB aan het station in Leuven zijn zo ongeveer even betrouwbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
'professioneel' is niet hetzelfde als 'meer geloofwaardig'.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be