![]() |
Milquet, de onverbeterlijke...
Joëlleke Milquet is er inmiddels in geslaagd van ook in haar partij én op haar kabinet op eenieders zenuwen te werken.
Diverse kabinetsmedewerkers zijn haar werkmethodes en haar rotkarakter kotsbeu, en trappen het af. Zelfs haar kabinetsdirectrice Bernadette Lambrechts gaf er de brui aan. Een waarnemer zegt daarover : “Elle était brisée, dégoûtée, écœurée". Naar verluid is Milquet werkelijk een onmogelijk mens om mee samen te werken. Aan gemaakte afspraken houdt ze zich niet, en het blijkt dat ze niet in staat is te delegeren. Een kabinetsmedewerker zegt onderandere "Elle rerédige systématiquement les notes que les collaborateurs lui expédient de fond en comble. A quoi servons-nous ?". En nog : "Elle se répand devant tout le monde et se plaint sans cesse qu’elle est entourée d’incapables. Ce qui fait le délice des autres partis ". Leuk, dat madammeke Non. Allez, dat ziet er goed uit voor de grote en indringende staatshervorming die Leterme (of Peeters, inmiddels) zullen bewerkstelligen… |
Citaat:
Arme landgenoten, waar hebben jullie dat allemaal verdiend? |
Mme Bernadette Lambrechts is dus in haar wiek geschoten, maakt ruzie, gaat bleiten bij een journalist en stapt het af.. Et alors?:twisted:
|
Citaat:
mvg. sint ignacius |
Citaat:
Bedoelt u dat Milquet een aangenaam en makkelijk mens is, of wat ? |
makkelijk
Citaat:
|
Het begint serieus te rommelen in Wallonië: Milquet zal haar samenwerking met Di Rupo betaald krijgen.
Als IDEE een goed programma kan voorschotelen en bekwame Walen kan strikken om op de lijst te staan, zullen de traditionele partijen het dik voelen. Stilaan dringt het bij de franstaligen door dat de huidige traditionele partijen ook de huidige crisis hebben veroorzaakt . Wallonië zit nu in een fase die de Vlamingen zo'n 30 jaar geleden kenden en beginnen nu ook de problemen aan de kaak te stellen en niet meer toe te dekken!! Goed teken ,vind ik, en zonder de Brusselaars waren er al lang gemeenschappelijke besluiten genomen. Zolang de franstalige Brusselaars echter roet in het eten gooien zal er van onderhandelingen niets in huis komen, tenzij eindelijk de Walen eens hun stem laten horen en ook de Brusselaars hun echte plaats aanwijzen: nl die van een kleine minderheid tov zowel de Walen als de Vlamingen. Maar ik vrees dat ze hun politiekers eerst zullen moeten vervangen door WAALSE politiekers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat laat tenminste toe van een beetje beter in te schatten wie en wat (mede-)verantwoordelijk was en is voor de sfeer (!) in de communautaire gesprekken. |
Citaat:
|
Zou Joelleke soms in haar menopauze zitten?
|
|
Milquet is hoor hen die haar kennen een hele toffe vrouw.
Oui oui oui ! |
Citaat:
Weeral verliefd, Henri ? Of vergis ik mij van geslacht, aan de ene of andere zijde ? Allez, u die er méér beweert over te weten, kom op : * hebt u al met Milquet samengewerkt, en zo ja, waarom nu niet meer ? * zoniet, waar haalt u dan uw stelling ? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat betwijfel ik niet, maar ik betwijfel wel de capabiliteit van dat mens in de politiek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be