![]() |
Stelende agenten blijven in functie
Zonet op 't VRT nieuws gehoord.
Enkele agenten gingen rond 4 uur 's morgens een winkel in om 2 inbrekers te klissen ... maar begonnen zelf mee te stelen. Verborgen camera legde dit vast. Zouden die even hard gestraft worden als Debie destijds ? hmm de vraag stellen ... Voorlopig blijven ze gewoon in dienst want - om de woordvoerder van de politie te citeren - "als ze geschorst worden zitten ze gewoon thuis en moeten ze zelfs niet werken voor hun loon" en "de zaak wordt verder onderzocht". Grappig kutland waar wij in leven. mvg. sint ignacius |
Ik vind dit geen slechte redenering, want door te schorsen beloon je eigenlijk de agenten: niets doen en toch volledig betaald worden.
Ze zouden wel een minder leuke job moeten krijgen als straf in afwachting van hun afdanking. |
Citaat:
Ze worden niet eens gestraft als ze mensen "per ongeluk" doodschieten in de rug. En kom me nu niet zeggen dat een jaar voorwaardelijk een gepaste straf is om mensen dood te schieten he want dan stamp ik alles kapot. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van stroper tot boswachter
|
En dan verschieten ze ervan dat de politie ondanks de hervormingen hun slechte naam blijft behouden. Voor de hervormingen van 2001 was het al een klucht, maar nu is het nog een grotere klucht geworden.
Ik kan iedereen aanraden om het boek eens te lezen van Guido De Ville : Flik Geflikt, en U zal bepaalde topfunctionarissen bij de politie en bepaalde rechters leren kennen die een stinkende, walgelijk troep vormen en straffeloos hun gangetje gaan in de prostitutie e.d. Wie te dicht hun 'nevenactivieiten' nadert, verliest alles. Om te overleven is het een kwestie van 'gatlikkerij' en ...'bazenpoeperij'. Ook schrijft hij over commissaris gangbang die samen met zijn vrouw gangbangs organiseerd(e). http://www.moonartgallery.be/print.p...N&item_id=3888 |
Citaat:
|
Die mannen deden alleen maar hun werk. Wat is er goed voor de politie ? Een onveiligheidsgevoel bij de burger. Wat veroorzaakt een onveiligheidsgevoel bij de burger ? Inbraken. Dus wat heeft de politie nodig om meer manschappen, beter materiaal enz.; te bekomen ? Een onveiligheidsgevoel bij de burger, bijgevolg moet de politie wel zorgen voor meer inbraken.
|
De stropers zijn de beste boswachters zeker!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...echtbank.dhtml beiden geschorst, de ene wordt voor de rechtbank gedaagd. |
Citaat:
Ik ben weer eens benieuwd... Waarschijnlijk een sanctie of een blaam... |
Citaat:
|
Citaat:
Nee dat heet "in beslag nemen" van goederen...:lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be