![]() |
niet laden knoppen
Ligt het aan ons of aan de stite dat de knoppen niet laden?
Knoppen, zoals smileys, knopje mededelingen, logo politics, knop zoeken en directe links, enzovoort enzovoort. Het enige wat wel laad zijn de knoppen "antwoord versturen" en "voorbeeld van bericht". Ja, en de reclamebanners natuurlijk ook :roll: Het is héél onaangenaam forummen, en de lijst met bijvoorbeeld nieuwe berichten, en ganse topics zijn erdoor compleet vervormd :-( Alvast bedankt Bentje |
Citaat:
|
Bij mij werkt alles.
|
Aaah, alles werkt terug!
Dank u!!! |
Bij mij werkt alles redelijk - maar ik heb Avant Browser dus heb sowieso wat meer geduld.
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 41703Bijlage 41704 |
Zo was het bij mij 2 dagen lang, maar blijkbaar is het vanaf vanmorgen niet meer zo :?
Ik dacht oorspronkelijk dat het aan mij lag, maar er waren hier wel meerderen met hetzelfde probleem :? Wat wel vreemd is dat het bij de ene wel opgelost raakt en bij de andere niet Ik ben nu niet de prof van internetbrowsers en zo, dus mij hoef je het niet te vragen, maar hoe kan het dat we beide naar dezelfde site surfen, en bij de ene ziet die er anders uit dan bij de ander??? |
Sexisme? Antisemitisme? Racisme? Antiliberalisme? Antifirestonisme?
Wie zal het zeggen ... :( EDIT: of misschien gewoon antioperaisme! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, maar wacht eens, ik heb gisterenavond nog m'n harde schijf een controle laten doen door windows zelf (niet m'n virusscanner he), misschien komt het daardoor dat het opgelost werd?
Al zou ik niet weten waarom er dan nog mensen dezelfde problemen hebben :? |
Citaat:
|
Citaat:
Windows heeft het wel automatisch gerepareerd, en misschien is het geen slecht idee het eens te proberen, het kan geen kwaad he? |
En nu werkt het prima! :? :-)
|
Citaat:
En heb je er iets moeten voor doen? |
Citaat:
Gisteren werkte het hier niet, nu dus wel, zonder dat ik er iets voor gedaan heb. Benieuwd of het deze avond thuis ook weer in orde zal zijn. |
sinds vanmorgen werkt het hier ook terug prima.
Niks gedaan, gewoon pc afgezet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de reptiel van dienst deze middag gegeven waar hij om vroeg, en zie, nu is ook thuis alles ok. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be