![]() |
Ruzie binnen Vlaams Progressieven
Hilarisch hoe men binnen zo'n klein micropartijtje er nog niet in slaagt om overeen te komen. De ruzie zou onder meer gaan over de naam. Velen willen dat de naam Spirit zou terugkomen.
Zijn de dagen van Bertje en co in de politiek nu definitief geteld ? |
In een relatie is men maar met twee en veel van hen sneuvelen ook.
Probleem van VL.PRO is dat er vandaag al twee links-liberale partijen bestaan nml VLD en SP.a. Het enigste verschil is dat ze qua nationalisme een iets hardere koers varen maar minder hard dan een half dozijn andere Vlaamse partijen dus op dat vlak maken ze ook het verschil niet. |
Citaat:
|
Vlaams Pro fiteurs
|
Citaat:
|
Het was voorspeld: ofwel barsten kartels (N-VA) ofwel worden partijen opgeslokt (Vl. Pro).
Ik denk dat het laatste aan het gebeuren is. |
Bij wie gaat Ministervoorhetleven Anciaux nu moeten gaan aanschurken voor een volgend ministerpostje?
|
Citaat:
Die maken ook altijd ruzie onder elkaar en met de andere belgicisten... |
Ruzie in een partij met meer postjes dan kiezers...
|
ik versta eigenlijk echt niet dat ze zichzelf nog serieus nemen, heel de partij is toch één grote klucht. Op zich had zo'n partij wel toekomst gehad denk ik als ze een gat vulden in het verkiezingslandschap maar zoals solidarnosc zei is dat dus niet...maar ja, de figuren die deze partij trekken zijn zelf ook een klucht...tijd voor een iets nieuws...
|
Die gast die ziet er nogal uit he zeg?
|
VL pro
heeft 2 mensen met talent Bertje, die kan overal zijn stemmen halen en Geert Lambert die heeft wel politiek inzicht en is eigenlijk een onderschat talent ... die gaat nog wel op zijn pootjes terecht komen ... als ik van heel de linkerflank in vlaanderen er twee met politiek inzicht zou mogen aanduiden, zouden dat Frank Van den Broecke en Geert Lambert zijn ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
VU terug oprichten misschien? ;)
Het schijnt wel dat de franstaligen voor zo een scenario doodsbang zouden zijn. |
Misschien moet de Vl.Pro een kartel of fusie aangaan met de V-SB?
En gewoon een eigen koers varen? de meer liberale Vl.Pro'ers zullen dan wel overstappen naar de VLD ofzo (zoals vankrunkelsven al veel vroeger gedaan heeft) edit: en haal bart staes dan terug weg uit groen. Dan hebben ze ineens een lijsttrekker extra :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be