![]() |
Zoontje Belgicist verrader Dedecker-LDD mag in Hoei ijspiste bouwen
Zoon Jean-Marie Dedecker mag ijspiste Hoei bouwen
![]() De firma PG van Hans Dedecker, zoon van politicus Jean-Marie Dedecker (LDD), mag de ijsbaan in de gemeente Hoei bouwen. De toerismedienst van de stad mag de firma daar vanaf nu het octrooi voor verlenen. Dat heeft de gemeenteraad deze voormiddag unaniem beslist. Nadat een stemming over de kwestie in de gemeenteraad van gisteren was uitgesteld, kondigde oppositiepartij MR aan een motie van wantrouwen te zullen indienen tegen burgemeester Anne-Marie Lizin. Ze zou zich volgens de liberalen "niet democratisch" gedragen. (belga/de standaard / en anderen ) De eerste beloningkskes voor de verrader van de Walen lopen alvast binnen.... en vele felicitaties vanwege het koningshuis om het VB uit te roken.... :evil: |
vriendjes in de politiek he
hier zie ik wel een oude foto, nogal een zware foto he :rofl: |
Citaat:
|
Tsja, ik moet ook toegeven dat de nieuwe vloer in mijn keuken gelegd is door iemand die nonkel moet zeggen tegen iemand die vorige week naar links pinkte en toch rechts afsloeg, de verkeersterrorist !!
|
Alles wat de eenheid van België verstevigt, is positief.
Zie sappige serie over unitarist Van den Boeynants: http://www.unionbelge.be/bondgenoten.php |
Citaat:
Pour qui tu nous prends l�*? |
Citaat:
|
Over dewelke heb je het?
Bondgenoot wil niet zeggen "gelijk gezind". Het wil alleen zeggen dat er raakpunten zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Het enige gewest dat in de huidige institutionele constellatie een goede zaak is, is het Brussels gewest.
|
Citaat:
|
Waarom zou de zoon van JMDD geen zaken mogen doen in Wallonië
|
Citaat:
Arm Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
mvg. sint ignacius |
Die zaak daar van JMDD-junior in Hoei stinkt, Lizin is er ook bij betrokken.
Gezien JMDD zelf niets anders doet dan achter elk schandaal(tje) te zoeken om van elke muggetje een olifant te maken (omdat hij verder geen programma heeft), is het niets dan normaal dat de zaak JMDD-junior tot op het bot wordt uitgespit! In de pers welteverstaan. |
*knip*
Gelieve de auteurswet te respecteren. |
Citaat:
Zaken doen met mensen, vermindert de kans om ermee te vechten. Kijk eens naar de leuze van de Ijzertoren. Ik zie daar dus geen fluit van versteviging van de eenheid van het onland B. in. |
Citaat:
als azieligie zoeker mag je toch ook wel eens een ijsbaantje trekken zeker? (ik vermoed dat de Middelkerkse aboriginals zich na betaling ook wel op die ijsplas mogen begeven, maar ben niet helemaal zeker). |
Dedecker is daar mooi de dans ontsprongen. Ongelooflijk eigenlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be