![]() |
Moet Open VLD on-Vlaams worden?
Uit een interview uit het Nieuwsblad op Zondag van vandaag met "spindokter" Slangen citeer ik het volgende op een vraag wat de Open VLD moet doen om uit het dal te geraken:
Volgens Slangen: "We moeten on-Vlaams zijn. We mogen ons niet bukken en hopen dat de wind aan ons voorbij gaat. (ratelt). We moeten reageren met ambitie, innovatie, durven dingen doen. Hopen en niet vrezen". Einde citaat Van mij mogen ze dan ook de "V" verwijderen en zich Open LD noemen. Waarvoor die Open staat vraag ik mij nog steeds af. Dit is ook een kaakslag aan alle Vlamingen die nog voor die partij stemmen. Quid de overlopers van de ex-Volksunie (Somers, Krunkelsven) om er maar enkele te noemen, worden die dan ook on-Vlaams? |
Die zijn altijd al on-Vlaams geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nochtans heel interessante woorden van Slangen...
|
De VLD is al sinds mensenheugnis een vertandige partij met een groot aantal capabelen.
Dat het hier allemaal tot pro- of on-vlaams gereduceert wordt is verwerpelijk. Raar toch dat iedereen die niet voor de vlaamse zaak is er automatisch tegen is. |
Citaat:
|
Misschien zijn er ook een aantal nihilisten die er zich gewoon geen bal van aantrekken.
|
Citaat:
Integenstelling tot wat Hitler zei, wie niet voor mij is is daarom niet tegen mij. |
Vond u Hitler dan menselijker dan Jezus?
|
Citaat:
|
Dat is vooral relevant in deze draad.
|
Jezus was dan ook cool. Ik stel voor dat we ZIJN voorbeeld volgen, dat van Slangen zou ons tot de ondergang leiden. Kijk maar naar Eva en de appel. Slangen als adviseur nemen is een daad des duivels.
mvg. sint ignacius |
Als de Open-VLD nu eens liberaal zou worden - 't zou al iets zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
mvg. sint ignacius |
Citaat:
|
Bedoelt Slangen dit met "Vlaams" zijn: de telefoonscène in Pak de Poen?
http://www.unionbelge.be/belgie.php?...from=&ucat=35& |
Citaat:
|
Citaat:
Men moet weten, bedriegers veranderen wat graag en vaak van naam in de hoop dat hun daden hiermee op de achtergrond verdwijnen vb.:. Kijk maar, BSP, SP, SP.A. En hoe die zogezegde andere democratische patijen al van naam zijn veranderd. Dus indien de V bij de Vld zou verdwijnen, wie zou daar om treuren. Wat heeft deze soort Vlaanderen en een samenleving te bieden? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be