![]() |
Nieuwe Theo van Gogh of Pim Fortuyn?
http://nl.youtube.com/watch?v=Xrgs3nkAL2M
Ik vraag me af hoe snel hier iemand gaat komen zeggen dat FDW dit clipje zelf heeft laten maken. |
Citaat:
Is zoals daarstraks in de 7de dag, drie linkse wijven die daar zaten te zeveren hoe ze wel of niet zouden kunnen samenwerken, hoe ze bij een mogelijk samenwerking hun eigenheid zouden kunnen bewaren en wie het politiek met wie dan wel/niet zou doen, toen ontsnapte bij het groen wijf het graptje, en Morel doet het met Vanhecke. Misschien dat ze daar wilde mee aangeven dat ze een knack lezer is die gelooft in roddel, of dat iets dat zichzelf progressief vindt ook een graptje kan maken maar dat dan zou moeten dienen als een politieke steek onder water. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik die tekst nu goed begrepen, of zit daar nu een doodsbedreiging in?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als nu morgen een VB'er een "liedje" op Youtube zet over Marokkanen en de verschillende manieren waarop die aan hun eind kunnen komen....
Dan is het kot te klein. Ik zou het kostelijk vinden mocht FDW een klacht indienen bij het CGKR :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Stel dat Filip de Winter geen klacht indient, zou de overheid dan stappen ondernemen?
De tekst is inderdaad meer dan wat verwijten, het zijn die doodsbedreigingen die ernstig genomen moeten worden. (en laat ons eerlijk zijn, de kans bestaat dat er eentje de held wil zijn en overgaat tot daden) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be