![]() |
Wat kan je met een Apple doen?
Ik heb sinds vorige week een oude powermac g4 400mhz gekregen.
Zijn er nog bepaalde voordelen aan tov een recentere pc Of zoals de vraagstelling, wat kan je er nog mee doen? |
eat it
|
Citaat:
|
Citaat:
Apples zijn goeie computers maar het zijn geen mirakels eh? Wat je er normaal wel probleemloos mee kan doen is internetten en mailen. Dan hoef je je niet druk meer te maken over virussen en ander ongein. |
Citaat:
|
lol, voor een server heb je wel een straffere pc dan dat nodig denk ik
|
Citaat:
|
Wat bigF al zie .. en 't er boven op ....
Ik denk niet dat de grafische kaard van die aard is dat je er een recente osX versie op kan draaien, bovendien is die investering een beetje zinloos. Apple is eigenlijk verschrikkelijk duur ! 't Is net osX dat Mac vandaag interressant maakt. Zonder, ben je eigenlijk wel beperkt tot erg niet compatible webbrowers en consorten. Je kan 't er mee surfen, maar de pagina's worden met regelmaat niet getoont als bedoelt, activeX en java elementen zullen met regelmaat niet werken, en die zijn nogal essentieel op 't web van vandaag. 'k Zou zeggen, zoek de 'limits' op. Zie voor je zelf. Maar zoals 't em is, zonder investeringen. |
Inrichten als shell/proxy server voor je lieve medeforumers? :hondogen:
|
Citaat:
|
Citaat:
Serieus ? Als 't em 't er nu tiger op heeft staan, dan is dat nog een plezant surfbeestje voor de kinderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wij maakte vroeger op school daar grafische tekeningen en zo op, maar ik heb niet echt het gevoel dat je daar veel meer mee kan doen, al heb ik er natuurlijk ook geen thuis staan hoor
|
In principe kan je er hetzelfde mee doen als dat je in 2000 kon. Dus, kon je er toen iets moois mee maken, dan kan dat nu nog (alhoewel ik toch liever op mijne 8-core tokkel hier :) )
|
Mijne eerste, ne amiga 500. Dat was een beest. Toen al 'uitwisselen' op BBS.
|
Citaat:
|
Neeeeerds! ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be