![]() |
Citaat:
Wat vindt U van deze flagrante leugens van Uw partijgenoot? |
Dit hoort thuis in mijn topic :?
Maar goed , die 14 commissies zijn verdeeld over 5 jaar , de persoon in kwestie zit er nog maar 9 maanden. |
Citaat:
|
Citaat:
PS : ik twijfel eraan of deze persoon wel degelijk Openbare Vrijheden gezegd heeft. Enig zoekwerk levert dit op : De Heer Philip CLAEYS Niet-ingeschrevenen, Lid Europees Parlement, Lid Commissie buitenlandse zaken, mensenrechten, gemeenschappelijke veiligheid en defensiebeleid, Lid Commissie cultuur, jeugd, onderwijs, media en sport, Plaatsvervanger België Vlaams Blok Geboren op 24 mei 1965, Gent |
Waar vindt u deze info over wie aanwezig was op de vergaderingen?
|
Citaat:
|
Kan u mij een link bezorgen naar die persnota? Ik vind enkel de persnota van Frank Van Hecke.
|
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=12708 is de link.
|
wat ik vond :
01 - 09 - 03 : aanwezig 9-10 - 09 - 03 : aanwezig (1) 23 - 09 - 03 : aanwezig 30-09 & 01-10 - 04 : aanwezig (1,2) spreker Gedachtewisseling met de heer Günter Verheugen, lid van de Commissie verantwoordelijk voor de uitbreiding 6-7 - 10 - 03 : aanwezig (1,2 3-4 - 11 - 03 : aanwezig (1,2) 18 - 11 - 03 : aanwezig 25-27 - 11 - 03 : aanwezig (1,2,3) 1-2 - 12 - 03 : aanwezig (1,2) 20-22 - 01 - 04 : aanwezig (1,2,3) 27 - 01 - 04 : aanwezig 10 - 02 - 04 : naw 17-19 - 02 - 04 : aanwezig (1,2) 16-18 - 03 - 04 : aanwezig (1,2,3) Dit is enkel voor Philip Claeys in AFET commissie (Committee on Foreign Affairs, Human Rights, Common Security and Defence Policy) Ik zie net in jouw post Dillen staan , woeps :roll: |
Citaat:
|
Goede vriend,
U database klopt inderdaad niet. Koen Dillen is inderdaad geen vast lid van de commissie Landbouw, en is welgeteld één keer niet aanwezig geweest in de commissie Openbare Vrijheden, waarvan hij wel lid is. Dat men bij het Europees Parlement nog altijd Karel Dillen ipv Koen Dillen registreerde als lid, hoewel die al negen maanden geleden ontslag had genomen, tja, daar kan Koen ook niks aan verhelpen. Of toch wel, nu wel, dank zij uw berichtje. Waarvoor dus dank. |
Inderdaad, er stond 2 maal Karel ipv Koen Dillen. Dat zijn dus 5 aanwezigheden op de 14. Nog steeds een flagrante leugen, want Koen Dillen zei dat hij elke commissie bijwoonde.
|
Ik denk dat diegene die beweerde dat het Vlaams Blok totaal afwezig blijft in het europarlement anders ook een stukje heeft staan liegen.
Wie en wat moet ik nu eigenlijk het meest gaan wantrouwen wegens leugens en laster? Liegen stoot sommigen blijkbaar heel selectief tegen de borst. Ik weet ondertussen dat ik maar beter heel voorzichtig kan zijn als het Vlaams Blok weer eens als zeikpaal gebruikt wordt. |
Voor diegene die onlangs naar de 7e dag gekeken hebben;
Onze goede vriend sTeef Stevaerts heeft in het europees parlement 0-0-0 Dit wil dus zeggen, geen debatten, geen aanwezigheid, niks. Dus, bitter weinig activiteit van ons heilig paterke Waarom moet diene mens daarvoor dan betaald worden???? Dan kan ik ook europarlementslid worden. U laten kiezen, geen reet doen, en het vierdubbele verdienen tov een gewone werkmens. Schandalig!!!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be