Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   MDP over Islam (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11524)

Rudy Van Nespen 5 april 2004 10:27

Citaat:

Pogingen om de islam tot de privé-sfeer te beperken (zogenaamde Euro-islam) zijn gericht op het uitschakelen van de islam. Het is echter van belang het strijdvaardig karakter van de islam te bewaren. Door de islam te reduceren tot het simpelweg navolgen van vormvoorschriften en een conservatieve moraal (zogenaamde Saudi-Amerikaanse islam), wordt de islam als inspiratiebron van menselijke bevrijding uitgeschakeld. Dit dient met kracht bestreden te worden.
Verontrustende literatuur!

Lincoln 5 april 2004 12:10

Veel marxisten die nu verschansten als moslimfundamentalisten een die hun strijd tegen het imperialism voort zetten in de naam van allah terwijl dat allemaal ondergrondse communistisch strijd is als je de boek van jahjah leest vind je dat jahjah zelf een atheist was dus conclusie ; hoe kan hij nu ineens voor de islaam opkomen dat is allemaal politiek bekleed het enige doel is "DE ZETEL" "GELD" that's it!

filosoof 5 april 2004 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Veel marxisten die nu verschansten als moslimfundamentalisten een die hun strijd tegen het imperialism voort zetten in de naam van allah terwijl dat allemaal ondergrondse communistisch strijd is als je de boek van jahjah leest vind je dat jahjah zelf een atheist was dus conclusie ; hoe kan hij nu ineens voor de islaam opkomen dat is allemaal politiek bekleed het enige doel is "DE ZETEL" "GELD" that's it!

trek JIJ daaruit de conclusie dat alle atheïsten én islamiet én marxist zijn en allemaal op "GELD" uit zijn:?: :?:
:lol::drinking:

Attiladehun 5 april 2004 17:38

Tja, diene Lincoln is nog gekker dan jij, he! :roll: :lol:

filosoof 5 april 2004 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun

Attila,
Je antwoorde nog steeds niet op mijn vraag "Welk was jouw pseudo voor die hier geband werd :?:"

Attiladehun 5 april 2004 19:00

Ik heb daar wel op geantwoord:

Dat gaat je geen ene reet aan; en het heeft ook niets te maken met deze topic. O.K. :!: (zie hoger).

filosoof 5 april 2004 21:04

Citaat:

Ja, ik begrijp je probleem: JIJ wil de gekste zijn en je voelt je bedreigd.. :lol: Je moet géén schrik hebben, je positie is onbedreigd :!: :lol:
En wat was je pseudo, voor je hier geband werd :?:

Darwin 5 april 2004 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

Ja, ik begrijp je probleem: JIJ wil de gekste zijn en je voelt je bedreigd.. :lol: Je moet géén schrik hebben, je positie is onbedreigd :!: :lol:

Als je het mij vraagt begint filo toch hoe langer hoe meer last te krijgen van Alzheimer.

Hij weet al niet meer dat hij één post geleden dezelfde vraag gesteld heeft.

filosoof 5 april 2004 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:

Als je het mij vraagt begint filo toch hoe langer hoe meer last te krijgen van Alzheimer.

Ik wéét het maar al te goed, en ik zal ze nog stellen :twisted:
welk was je pseudo, voor je hier geband werd :?:

Darwin 5 april 2004 21:45

Citaat:

Citaat:

Ik wéét het maar al te goed, en ik zal ze nog stellen :twisted:
welk was je pseudo, voor je hier geband werd :?:

En hij weet ook al niet meer aan wie hij welke vraag gesteld heeft blijkbaar.

Arme, arme filo ...

Weisse Wolf 5 april 2004 21:51

Citaat:

Citaat:

In een ander topic begon hij zich tegen mij ook al vreemd te gedragen. Alzheimer zei je? Tssss... :roll:

Attiladehun 6 april 2004 10:52

Kijk, zo ziet filo er ongeveer uit wanneer hij voor zijn pc zit: :silly:
Erg, eh. We mogen daar eigenlijk niet mee lachen, want diene mens kan er toch ook zelf niets aan doen...alhoewel, 't is eigenlijk om je te bescheuren, dus: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

filosoof 6 april 2004 15:30

Citaat:

Kijk, zo ziet filo er ongeveer uit wanneer hij voor zijn pc zit: :silly:
Erg, eh. We mogen daar eigenlijk niet mee lachen, want diene mens kan er toch ook zelf niets aan doen...alhoewel, 't is eigenlijk om je te bescheuren, dus: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Attila,
Ja, ik begrijp je probleem: JIJ wil de gekste zijn en je voelt je bedreigd.. Je moet géén schrik hebben, je positie is onbedreigd :lol:
En wat was je pseudo nu ook weer, voor je hier geband werd :?:

Attiladehun 7 april 2004 12:52

:sleeping:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be