Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Met de auto naar de AB. Help. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=115246)

BigF 25 november 2008 09:50

Met de auto naar de AB. Help.

Ik ga vanavond naar Motorhead en Danko Jones in de AB.
Hoera ja, ware het niet dat ik net merk dat de AB echt wel knal midden in Brussel ligt.

Nuttige tips over hoe ik daar het makkelijkst raak met de auto en over waar ik die best achterlaat in Brussel zijn zeeer welkom.

Ook mensen die daar in de buurt wonen en hun oprit of garage voor een avondje verhuren zou ik graag leren kennen.

Dank alvast.

Jazeker 25 november 2008 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3820145)
Nuttige tips over hoe ik daar het makkelijkst raak met de auto en over waar ik die best achterlaat in Brussel zijn zeeer welkom.

Sorry... makkelijk rijden in Brussel of parkeren is niet mogelijk. Je kan nog altijd proberen om heilige graal te vinden. Lijkt makkelijker te zijn.

Nelle 25 november 2008 10:02

Citaat:

Hoera ja, ware het niet dat ik net merk dat de AB echt wel knal midden in Brussel ligt.

Ook mensen die daar in de buurt wonen en hun oprit of garage voor een avondje verhuren zou ik graag leren kennen.

Dank alvast.

met de trein gaan...

Anna List 25 november 2008 10:02

Citaat:

Dank alvast.

wat een sluikse manier om een avondje met Pollycorrect te versieren zeg ! :-P

Johnny Blaze 25 november 2008 10:02

Citaat:

AB en Interparking bieden je de mogelijkheid je auto veilig achter te laten in de Parking Grote Markt (ingang rechtover het Centraal Station) of de Parking De Brouckère (de Brouckèreplein 1). Breng je parkeerticket mee naar de AB. Op vertoon van je concertticket en je parkeerticket ontvang je aan het AB-onthaal of bij de AB-stewards een kortingskaartje ter waarde van 1 uur gratis parkeren. De korting wordt berekend door de betaalautomaat van de parking.

Voor personen met een handicap is er een parkeerstrook voorzien schuin tegenover de AB, op de Anspachlaan ter hoogte van het CM-gebouw.
http://www.abconcerts.be/nl/praktisc...ab/met-de-auto

voila, kan al bijna niet meer mislopen ;)

E. Gidius 25 november 2008 10:03

Citaat:

Dank alvast.

Er zijn parkeergarages genoeg in de buurt: http://brussel.staatopdekaart.be/cat...parkeergarages. Persoonlijk zou ik de parking Grote Markt (Grasmarkt 104) kiezen. Ook de parking Schildknaap (Schildknaapsstraat 15-17, aan het Muntplein) ligt binnen comfortabele wandelafstand.

Fonske 25 november 2008 11:13

Een plaats vinden op een dinsdagavond is niet zo moeilijk. Gewoon wat rondrijden in de buurten rechttegenover AB. Mijn favorieten voor parkeerplaats zijn de vismarkt (groot verloop), de nieuwe graanmarkt en de naburige straatjes.

PollyCorrect 25 november 2008 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3820160)
wat een sluikse manier om een avondje met Pollycorrect te versieren zeg ! :-P

:lol: ja, met zulke provinciale praat zeker?

*zet zeurstemmetje met rrrrollende rrrrr op*

"Amai zeg ik moe naar Brrrrrussel, zo vuil en gevarrrrlijk en vol vreemden, en ik zijn al drie jarrrrr nie meer uit mijn dorrrrp geweest! help!!"

Jazeker 25 november 2008 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3820294)
:lol: ja, met zulke provinciale praat zeker?

*zet zeurstemmetje met rrrrollende rrrrr op*

"Amai zeg ik moe naar Brrrrrussel, zo vuil en gevarrrrlijk en vol vreemden, en ik zijn al drie jarrrrr nie meer uit mijn dorrrrp geweest! help!!"

Niet lachen met BigF, he lieverd...

HAMC 25 november 2008 12:22

http://nl.youtube.com/watch?v=2EMX-9co2Fo

Johan217 25 november 2008 12:40

We are Motörhead. We play rock 'n roll.

Veel plezier!

Megas Alexandros 25 november 2008 13:07

Rond het Sint-Katelijneplein is er gratis parking, dat is niet zo veraf van de AB...

Dronkoers 25 november 2008 15:59

Citaat:

Dank alvast.

Je ben toch een fervent loper eh? Parkeren aan de rand en de rest te voet afleggen ;-)

van Maerlant 25 november 2008 20:46

De auto nemen naar Brussel :|

PollyCorrect 25 november 2008 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3820313)
Niet lachen met BigF, he lieverd...

BigF weet wel beter, de Stoere Hardrock Bink! :D

MaGNiFiCaT 25 november 2008 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 3821606)

Da's toch nie zó speciaal? Je moet het gewoon zijn, dat wel.

Maar de gewennig komt er door het te doen.

Dronkoers 25 november 2008 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3821613)
Da's toch nie zó speciaal? Je moet het gewoon zijn, dat wel.

Maar de gewennig komt er door het te doen.

Met de trein ben je op 10 minuten door Brussel geweest ;-)

PollyCorrect 25 november 2008 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 3821606)

naar het zuidstation lopen om 12 u 's nachts :rofl: :rofl: :rofl: dat is pas lol!

Dronkoers 25 november 2008 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3821630)
naar het zuidstation lopen om 12 u 's nachts :rofl: :rofl: :rofl: dat is pas lol!

Wat is daar verkeerd mee? ;-)

Graziëlla 25 november 2008 20:55

Citaat:

Dank alvast.

Mij krijg je voor geen fortuin in dat wespennest! En dan gemassacreerd worden door al die vreemdelingen?

Nee, dankuwel! Ik ben mijn leven nog niet moe.
Trouwens, wat zou ik daar moeten uitrichten, ik heb thuis nog werk genoeg.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be