![]() |
Koffie
Aangezien er in de "Wat eet/drink je nu"-draad tegenwoordig nog maar enkel "koffie" te lezen valt, wil ik wel eens weten hoeveel koffiejunkies hier aanwezig zijn ;-)
Dus, hoeveel kopjes van het zwart goedje drink je zoal? |
3 ofzo minimum
|
vergeet ook niet alles-met-koffiesmaak:
mokka shake mokka ijs tie-raa-mie-soooooooooe kwijl kwijl kwijl Kopjes: minstens 3, soms 10 per dag elke dag ook minstens één espresso ipv koffie |
Citaat:
|
Fuck, wat doet dat in maatschappelijke?
Dit moet in k&k zitten :? |
Meestal 1 per dag, soms wel 3.
|
nooit
ik ben een thee adept. |
In de winter meer dan in de zomer, zo'n tas of 20.
|
4 dubbele espresso per dag.
|
Ah, 't staat in k&k :cheer:
|
Citaat:
|
Ah, maar ik drink OOK thee, op de dagen dat het koffiekopjesverbruik naar 3 gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enfin, ontopic nu:
ik probeer zo weinig mogelijk koffie te drinken, omdat dit het vocht uit je lichaam wegdrijft, en ik wil geen aanslag plegen op mn nieren. Elke ochtend 1 a 2. Soms eentje in de late namiddag, zoals nu, omdat ik nog geen tijd had een koffietje te drinken. Dan heb ik het natuurlijk nog niet over de koffietjes die bij gelegenheid voor mn neus worden gezet.;-) |
6 �* 8 espressos /dag:
Twee van deze: ![]() met Douwe Egberts of Illy |
Ik probeer dus zo weinig mogelijk koffie's s'avonds te drinken, omdat ik anders de slaap niet zou kunnen vatten.
|
"enkel als er alkool in zit"
mooie poll optie;-) normaal gezien lust ik het echt niet, ze gaan mij dat van men leven niet doen drinken |
Interessante enquete en thema voor een draad. Zou gerust bij maatschappij 'problemen' mogen staan in plaats van bij K&K.
Ik ben gelukkig niet verslaafd aan deze 'oficiële' en gepromote drug. Voor mij geen plakkerig koffie high, noch de hunkering 's morgens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be