![]() |
Ik gok: aanslagen Mumbai werk van Pakistanen
Premier Singh zoekt de daders van de aanslagen in "het buitenland". Pakistan wil opeens een hotline tussen de geheime diensten.
Het is niet te hopen dat de daders uit Pakistan komen, de toch al wankele vrede tussen beide landen loopt hiermee gevaar. Beide landen leven al tientallen jaren op gespannen voet met elkaar en beide landen bezitten kernwapens. Het conflict rond Kahmir is nog lang niet opgelost. De terroristen zijn dus van Pakistaanse afkomst en proberen zo Pakistan (en India) te destabiliseren. |
Ik gok op moslims.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Haha Da's niet gokken he?! Als je de kaarten al kent! :-D |
ik gok op Crembo
|
Zou het niet verstandiger zijn om rustig de resultaten van het onderzoek af te wachten?
|
Citaat:
Geen werk van zomaar een stel heethoofden. |
Mossad ISI CIA
|
Citaat:
Citaat:
http://timesofindia.indiatimes.com/I...ow/3764424.cms |
Citaat:
|
Die kerels zijn aangekomen op een bootje, wat ook wel in de richting van Pakistan zou kunnen wijzen. Misschien kwamen ze vanop een grotere boot.
Aan de andere kant is India zelf een van de grootste moslimlanden in de wereld, dus zijn het niet noodzakelijk buitenlanders. |
Citaat:
|
Agscheidsopera van Bush c.s.
|
Citaat:
Off course!!! waarom we d�*�*r niet eerder aan dachten |
Citaat:
Toch grappig die conspiracy theories. |
Er is altijd een grote moslimgemeenschap in India aanwezig geweest. Indien men aan de
druk van het Hindoe-kaststelsel wil ontsnappenn zijn er 2 mogelijkheden : Christen worden of Moslim : dit verklaart veel ivm de successen van de Islam in India zelf. De verdeling van het India Imperium van de Britten in 2 staten (nu weer 3) is een fraai voorbeeld van streven naar monoculturele staten, met als duidelijk gevolg dat Moslims in India steeds als een "vreemd en ongewenst" element in de maatschappij beschouwd worden. Dat dit nu zal verergeren is duidelijk - dat hiermee de terroristen scoren is ookj duidelijk.. Alhoewel indien er een rechstreekse verbinding tussen de terroristenbestrijders in India en nin Pakistan komt en deze samenwerking resultaten heeft is er hoop voor de regio, die bewapend is met A-Bommen en raketwapens met een afdoende reikwijdte ! |
Hindoeïsme (80%), Islam (13%), Christendom (2%), Sikhisme (2%)
De Islam is dus in de minderheid, maar getalsmatig niet te onderschatten. |
Citaat:
Deze lees ik regelmatig: http://timesofindia.indiatimes.com/?in_leftnav |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be