MisterXYZ |
2 december 2008 11:38 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierette
(Bericht 3833538)
Antwerpen zet dealende illegalen meteen het land uit
Patrick Janssens
De stad Antwerpen wil dat drugdealers die illegaal in ons land zijn onmiddellijk gerepartriëerd kunnen worden. Ze voert daarover gesprekken met de Dienst Vreemdelingenzaken en hoopt op korte termijn een akkoord over de maatregel te bereiken.
waw, de sossen worden wakker... net als in Nederland
wel een goede zet van den Patrick
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...land-uit.dhtml
|
Een rooie, die 'n blauwe in z'n armen sluit, daar moet iets achter zitten!
Zou de sos wakker geschoten zijn en ontdekt hebben dat z'n pamper beleid tegenover allochtonen en moslims het tegenovergestelde laten zien van wat autochtonen eigenlijk zouden willen (nl. strenge straffen en na de straf het land uit, ook een strenger immigratiebeleid)
Ja nu zie het zitten dat den blauwe zéér vriendelijk is voor diene sos !!
Maar of diene tandem véél zal uithalen, daar twijfel ik aan. In elk geval het Vlaams Belang zal hier wéér profijt uit halen. Wil diene tandem de problemen een oplossing geven dan zullen ze verplicht zijn om ideeen van het Vlaams Belang uit te voeren en da zie ik diene sos niet doen, dus... alles zal bij het oude blijven, uitgezonderd een paar ideeen in de marche zullen uitgevoerd worden om niet helemaal als ongeloofwaardig bestempeld te worden.
Het is me bovendien een raadsel hoe men die dealers onmiddelijk het land kan uitzetten en dit daadwerkelijk kan uitvoeren!! Zit hier al geen leugen in verborgen, die men als waarheid wil verkopen, want de verkiezingen beginnen te kriebelen, niet!!.
|