![]() |
Ik lees in Uw verkiezingsprogramma 2004 op de webstek van het Vlaams Blok dat U de ontwikkelingssamenwerking wilt afschaffen.
Ik heb via onze organisatie voornamelijk te maken met asielzoekers/vluchtelingen afkomstig uit de voormalige landen van de Sovjet-Unie. De reden waarom zij hun land ontvluchten zijn precies omdat hun regeringen 'geen respect hebben voor mensenrechten en democratische beginselen' en corrupt zijn tot op het bot. Bovendien wenst U de subsidiering aan NGO's (zoals bvb het Rode Kruis, Artsen Zonder Grenzen enz.) af te schaffen alsook het overeengekomen Europees minimum van 0,7% van het BNP. Maw, U moedigt en bestendigt het beleid in de thuislanden waardoor mensen hun landen ontvluchten uitdrukkelijk aan, en levert de gewone bevolking uit aan de macht en willekeur van hun corrupte regimes. [size=6]Mijn vraag:[/size] Bedoelt het Vlaams Blok dat dit de enige manier is om de instroom van vluchtelingen in te dijken? Naast wellicht het uitbouwen van Fort-Europa, wellicht nog met een muur errond zoals Israel bouwt in de bezette gebieden? Laat U al deze mensen aan hun lot over? Denkt U echt dat ze dan niet meer afkomen? Vind U dit de meest humane oplossing die U kon bedenken? |
Citaat:
http://vlaamsblok.be/publicaties_maa...200403-3.shtml |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be