Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zoek de topic waarmee je mij kan bannen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=115642)

Kritische Theorie 3 december 2008 13:58

Zoek de topic waarmee je mij kan bannen.

Voor al wie me liever kwijt dan rijk is op dit forum. Zoek de topic waarmee je mij kan bannen.Hopenlijk wordt het slechts een tijdelijke vakantie.

PollyCorrect 3 december 2008 14:17

Ik die geen leven heb zat net al drie uur na te denken over wie ze vandaag een ban zou lappen.

Kazan 3 december 2008 14:26

Deze topic?

Derk de Tweede 3 december 2008 14:29

Een theorie kan nooit kritisch zijn, dat is wiskundige onzin...:lol:

Jarno 3 december 2008 14:34

Zouden ze voor taal- en schrijffouten mensen verbannen diende ik niet lang te zoeken. :p

Kritische Theorie 3 december 2008 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3838031)
Deze topic?

Deze normaal gezien niet. Of ik weet toch niet waarmee deze tegen het forumregelement zou ingaan.

Kritische Theorie 3 december 2008 14:35

..

Kritische Theorie 3 december 2008 14:35

...

Kritische Theorie 3 december 2008 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3838011)
Ik die geen leven heb zat net al drie uur na te denken over wie ze vandaag een ban zou lappen.

Sorry, maar ik heb geen zin om eerst wat terroristische onzin te verkopen voor ik geband kan worden. Ik wens niet op te roepen tot geweld, en niemand te beledigen. Ik wens op een beschaafde manier geband te worden. Gewoon zodat ik dat ook eens heb meegemaakt en er over kan meepraten.

Kritische Theorie 3 december 2008 15:28

Maar iedereen is gewoon dol op mij. Niemand wil mij kwijt. Danku.

Mr. Orange 3 december 2008 15:32

Zeg gewoon dat de concentratiekampen nooit bestaan hebben. Of valt dat technisch gezien onder beledigen?

Kritische Theorie 3 december 2008 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Orange (Bericht 3838244)
Zeg gewoon dat de concentratiekampen nooit bestaan hebben. Of valt dat technisch gezien onder beledigen?

Voor mij wel. Maar door zoiets te beweren zou ik ineens ook tot de onderontwikkelden worden gerekend. Dat wens ik te vermijden.

-=EXCALIBUR=- 3 december 2008 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie (Bericht 3838256)
Voor mij wel. Maar door zoiets te beweren zou ik ineens ook tot de onderontwikkelden worden gerekend. Dat wens ik te vermijden.

Voor een ban moet je wel iets over hebben he. :-D

Kritische Theorie 3 december 2008 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- (Bericht 3838282)
Voor een ban moet je wel iets over hebben he. :-D

Maar ik heb reeds iets gepost waarvoor ik geband kan worden. Het is zelfs een topic. Maar blijkbaar geeft niemand het aan. Een teken dat het dus toch niet zo erg verloopt met al dat bannen in politics.

Firestone 3 december 2008 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie (Bericht 3838287)
Maar ik heb reeds iets gepost waarvoor ik geband kan worden. Het is zelfs een topic. Maar blijkbaar geeft niemand het aan. Een teken dat het dus toch niet zo erg verloopt met al dat bannen in politics.

Je hebt de persoonlijke gegevens van een forumlid (eigenlijk forumleden) gepost! 8O

Txiki 3 december 2008 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3838352)
Je hebt de persoonlijke gegevens van een forumlid (eigenlijk forumleden) gepost! 8O

Waar?

Firestone 3 december 2008 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3838358)
Waar?

Ik wil niet verbannen worden hé! :cry:

-=EXCALIBUR=- 3 december 2008 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie (Bericht 3838287)
Een teken dat het dus toch niet zo erg verloopt met al dat bannen in politics.

Wel, mijn indruk is dat de "links" continu op dat driehoekje loopt te klikken. Dat zie ik aan de "rechtsen" die gebanned worden. Rechts heeft dus blijkbaar minder problemen met uitlatingen van links en bijgevolg meer toleranter zijn dan zij die zogenaamd de tolerantie vertegenwoordigen.

Txiki 3 december 2008 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3838364)
Ik wil niet verbannen worden hé! :cry:

Hela nee. Niet wenen he zeg, daar word ik week van

Kritische Theorie 3 december 2008 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3838352)

Neen, ook dat zou er een beetje over gaan. Ik wens ook geen aanslag te plegen tegen de goede smaak. Alhoewel. Ik heb wel meegedeeld dat Marie-Rose Morel de forummer Piraat is. Ik vond die onthulling echter politiek zeer relevant. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be