![]() |
Fundamentele vraagstukken uit de economie
Iemand D&G's Anti-Oedipe en Mille Plateaux helemaal uitgelezen?
|
Deleuze en Guattari, moet ge daar niet aan beginnen als ge toch al minstens iets van Foucault hebt gelezen?
Ik sta achter. |
Wel, wel, van Mises en Hayek naar Foucault & Deleuze... Het komt nog goed met onze vriend Lombas. Nu Nietzsche nog.
|
Citaat:
ooit over een jaar of vijftig |
Citaat:
we zijn je pleidooi voor vrij wapenbezit en schiet maar neer wie jou bedreigt nu helemaal vergeten je lidmaatschap van vlott je handgeschud met dewinter allemaal weg jij bent zoooo links jij stemt bij de volgende verkiezingen europees op sap hoe meer links kun je zijn? absurd links? zamanfoutisme? dik boerzwagezeik, als je het mij vraagt |
en nu ben ik weer weg
hopelijk is mijn kortstondige wederkomst zo goed als geheel onopgemerkt voorbij gegaan (lieve stompen voor lombas) |
Citaat:
Met Foucault heb ik uiteraard ook wat rakingen, anders zou ik mijn geschiedenisdiploma niet waard zijn, denk ik. |
Citaat:
Ook binnen Rothbard Instituut heb ik altijd gezegd dat ik van de linkerzijde was. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
P.S.: Vlott :shock:? |
Citaat:
1) Ik heb in juni een kleine "choque" ofte "nervous breakdown" gehad waardoor ik maar één van de zes filosofie-examens heb afgelegd. 2) Het viel wat tegen om erbij te doen. Misschien iets voor tijdens het werken, maar bij een andere studie geestelijk nogal vermoeiend. 3) Ik studeer, doe stage en werk dit jaar in Brussel, en dat is véél te belastend om nog bij te doen. ("Hoe maar, ge zijt nu toch vlot beschikbaar?" --- "Ja, maar ik zit thuis met een klierontsteking." ;-)) Citaat:
|
VLOTT Is overigens voorstanders van een Goudstandaard, omdat ze menen dat de theorieën van 'Von Mises, Hayek en Rothbart' correct zijn.
Zo cool. |
lombas is een droom van een subject voor een psycho-analyticus, me dunkt
|
Citaat:
|
Citaat:
:-P |
Citaat:
Het zou kunnen dat die psy-anals echt zot gaan woprden van u na een tijdje. Je moet ze eerst de toestemming geven he! ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://www.ua.ac.be/main.aspx?c=erik.oger http://www.ua.ac.be/main.aspx?c=henk.desmaele&n=31034 |
Citaat:
Folge mir nicht, sondern Dir! Nur Dir! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be